close
تبلیغات در اینترنت
پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 52,082
اطلاعات
امروز : دوشنبه 25 تیر 1397
آي پي شما : 54.81.244.248
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

نمایش ادامه مطلب
پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است.
(قسمت اول)
الحمد لله الفرد الصمد الذي لم يلد و لم يولد و لم يكن له كفواً أحد. الّذي ليس كمثله شيء و هو السميع العليم. و الصلاة و السلام علي خير البرية محمد الذي كان يدعو : ... وأنت الظاهر فليس فوقك شيء وأنت الباطن فليس دونك شيء...الجمع بين الصحيحين البخاري ومسلم - ج 3 / ص 213) و آله و صحبه و التابعين لهم بإحسان إلي يوم الدين.
اما بعد.غير مقلّدان كه خود را اهل سنّت لقب داده‌اند كم كم دارند آن عقايد خود را كه مخالف اهل سنت و جماعت است بروز مي‌دهند و لقب اهل سنّت را مفت يدك مي‌كشند.از جمله مباحثي كه بر خلاف نص قرآني به آن چنگ زده‌اند، آيات متشابهات انددر حالي كه الله تعالي مي‌فرمايد : و ما يعلم تأويله إلا الله.(كسي جز الله تأويل آن‌ها را نمي‌داند)اما اين شرذمه‌ي قليله خود را مصداق «وَ أمّا الذين في قلوبهم زيغ فيتّبعون ما تشابه منه ابتغاء الفتنة و ابتغاء تأويله » قرار داده‌اند.
فردي به نام « سلمان رئيسي» متني در واتس آپ ها پخش كرده و براي ذات بي‌چون الله تعالي قايل به مكان شده است. لذا لازم بود كه اشتباهاتش گرفته‌شود تا جوانان اهل و سنت و جماعت فريب اين فرقه‌ي نوظهور را نخورند.


الحمد لله الفرد الصمد الذي لم يلد و لم يولد و لم يكن له كفواً أحد. الّذي ليس كمثله شيء و هو السميع العليم. و الصلاة و السلام علي خير البرية محمد الذي كان يدعو : ... وأنت الظاهر فليس فوقك شيء وأنت الباطن فليس دونك شيء...الجمع بين الصحيحين البخاري ومسلم - ج 3 / ص 213) و آله و صحبه و التابعين لهم بإحسان إلي يوم الدين.
اما بعد.غير مقلّدان كه خود را اهل سنّت لقب داده‌اند كم كم دارند آن عقايد خود را كه مخالف اهل سنت و جماعت است بروز مي‌دهند و لقب اهل سنّت را مفت يدك مي‌كشند.از جمله مباحثي كه بر خلاف نص قرآني به آن چنگ زده‌اند، آيات متشابهات انددر حالي كه الله تعالي مي‌فرمايد : و ما يعلم تأويله إلا الله.(كسي جز الله تأويل آن‌ها را نمي‌داند)اما اين شرذمه‌ي قليله خود را مصداق «وَ أمّا الذين في قلوبهم زيغ فيتّبعون ما تشابه منه ابتغاء الفتنة و ابتغاء تأويله » قرار داده‌اند.
فردي به نام « سلمان رئيسي» متني در واتس آپ ها پخش كرده و براي ذات بي‌چون الله تعالي قايل به مكان شده است. لذا لازم بود كه اشتباهاتش گرفته‌شود تا جوانان اهل و سنت و جماعت فريب اين فرقه‌ي نوظهور را نخورند.

در اين نقد اول قول رئيسي با اين علامت كه در اول هر پاراگراف از قولش نوشته مي‌شود: «قول رئيسي:»و در آخرش:«پايان قول رئيسي» ذكر مي‌گردد.

و پس از آن نوشته مي‌شود : «سنّي گويد :» و جوابش داده مي‌شود.

قول رئيسي:موضوع:ذات خدا کجاست؟!خرد آدمي در بسياري از موضوعات ميتواند دخيل باشد ، خداوند در قرآن انسان راتحريض وتشويق و  تحريک ميکند که در زمين و خلقت آن تفکر کند. گروهي از دانشمندان و متخصصان بنا به تحقيقاتي که دارند خدا را بهتر شناخته اند همانند: زمين شناسان، پزشکان ، منجمان و فيزيک دانان و...

وَفِي الْأَرْضِ آيَاتٌ لِّلْمُوقِنِينَ و در زمين آياتي براي جويندگان يقين استوَفِي أَنفُسِكُمْ أَفَلَا تُبْصِرُونَو در وجود خود شما (نيز آياتي است)؛ آيا نمي بينيد؟!درآيات 20 ,21سوره ذاريات  به تفکر درباره ي زمين و وجود آدمي ،تشويق شده است.
در بسياري از موارد ذهن آدمي به دليل محدوديتي که دارد از تعقل و کنکاش باز مي ماند چراکه برخي از موضوعات با استفاده از حواس آدمي قابل درک نيستند و ذهن از نفوذ در آنها عاجز مي ماند,خرد آدمي در کنف اين موضوعات نمي گنجد و بايد به آنها ايمان آورد، به همين سبب است که خداوند اهل ايمان را مي ستايد"يؤمنون بالغيب " به غيب ايمان مي آورند ؛وجود بهشت و جهنم ،وقوع روز قيامت،فرشتگان و... از اين دست موضوعات مي باشند که ناديده به آنها ايمان بايد داشت.
(پان قول رئيسي)

سني گويد : آقاي رئيسي! وقتي كه خود قايل هستي كه عقل انساني نسبت به ذات الله تعالي رسائي ندارد،چرا آمده و داري در باره‌ي ذات الله تعالي لب مي‌كشايي؟ وقتي كه تو نسبت به ذات خودت و روح خودت كه مخلوق هستي اطلاع نداري چگونه نسبت به ذات خالق بي چون بحث مي‌كني؟ اگر واقعاً مي‌خواهي موضوع مشخص بشود، اول حدّ روح خويش را بيان كن كه در كجاي بدن تو است؟ اگر در تمام بدن تو است و انگشت تو قطع بشود آيا روحت بي انگشت خواهد بود؟عقل خود را نيز محدَّد كن كه حدّ آن از كجا تا كجاست؟وقتي كه قرآن نفرموده است كه ذات الله تعالي بر عرش نشسته است، و رسول الله صلي الله عليه و سلم هم بيان ننموده است كه ذات الله بر عرش نشسته است، شما از كجا مي‌گوييد ذات الله تعالي بر عرش نشسته است؟شما لفظ ذات و لفظ نشستن را در قرآن و سنت صحيح صريح نشان بده.
ادامه دارد.


نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی