close
تبلیغات در اینترنت
پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 53,054
اطلاعات
امروز : چهارشنبه 21 آذر 1397
آي پي شما : 54.234.228.78
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

نمایش ادامه مطلب
پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور
پاسخ حنفــــــــــی
الا مصعب كجا شعر، كجا تو
مـروراه دجـــــل ،راه دغـــــا تو

نه وزني دارد و ني قافيه هم
براي زخم جهلت نیست مرهم مصعب سیلی خور
«بزن سیلی که من اهل حدیثم
و این  تعصب بود کاَرت عزیزم»
 
 پاسخ حنفــــــــــی
زنم سيـــــلي وليكن با دلايل
اگر خواهان حق هستي و مايل

ترا اين سيلي‌ام بيدار سازد
اگر تو عاقلي هشيار سازد
مصعب سیلی خور
«به تو گفتند که اینان لامذهبانند به بوحنیفه و شافع دشمنانند»


پاسخ حنفــــــــــی
الا مصعب كجا شعر، كجا تو

مـروراه دجـــــل ،راه دغـــــا تو


نه وزني دارد و ني قافيه هم

براي زخم جهلت نیست مرهم
مصعب سیلی خور
«بزن سیلی که من اهل حدیثم
و این
  تعصب بود کاَرت عزیزم»
 
 پاسخ حنفــــــــــی
زنم سيـــــلي وليكن با دلايل

اگر خواهان حق هستي و مايل


ترا اين سيلي‌ام بيدار سازد

اگر تو عاقلي هشيار سازد

مصعب سیلی خور
«به تو گفتند که اینان لامذهبانند به بوحنیفه و شافع دشمنانند»
پاسخ حنــــــــفی
ندارم هيچ شك لامذهبي تو

چرا كه جاهلي و هم غبي تو


تويي كه دشمن اين چار امامي

كجا با اين بزرگان هم كلامي؟


نه در اصلي تو تابع ني كه در فرع

گريزاني چرا اين قدر از شرع؟

مصعب سیلی خور
«و لیکن در اوج درد و سخت حالی
بپرسم من از تو یک سوالی
به کدامین آیات قرآن و تفسیر
جواب فقه و منطق داد به شمشیر»
پاسخ حنفی
نه شمشير است كار ما نه چاقو

دليل نقلي و عقلي است هر سو


دليلم هست و از شمشير دورم

نه مثلت تابع تقــــــــــليد كـــــورم

مصعب سیلی خور
« از مقلد نه گلایه کنم نه تعجب
همه بود ز شر ملای پر تعصب
تقلید و تعصب کورتان کرد
زقرآن و سنت دورتان کرد»
پاسخ حنفی
تعصّب لازم ذات شما هست

تصلّب مايه‌ي احباب ما هست


كني تقليد و گويي دور ازآنم

زتو گمــــــراه تر من كس ندانم


ره ما راه قرآن است و سنت

نه فهم اعـــــوجاج تو نه كُنَّت

مصعب سیلی خور:
«پنداشتی که ما دینی جدیدیم
به والله عزت را در این راه دیدیم

بود این راه، راهِ صحابه
طریق هر تابعی و تبع تابع»
 پاسخ حنفی
تو هستي بدعتي ازاهل بدعت

در اين بدعت نبيني هيچ عزّت


صحـــــابه نزد تو بي اعتبارند

كجا اتبــــاع بعدي در شمارند؟


تو هستي تابع نفس و هوايت

كه راهت هست دائم درغوايت

مصعب سیلی خور
« در این منهج بیامد صد محدث

تمیز روایات از ضعیف را بودند باعث
همین ره بپیمود آن دُرّ عصر خلیفه

فقیه و گوهر علم و تقوا آن بوحنیفه

منتشر نمودند احمد و مالک، علم نافع
یکی مذهب بودند با آن امامِ شافع

مریدان را بگفتند این سخن را به محکم
از آنجا گیرید مذهب را که من گرفتم»
پاسخ حنفی
محدث را تعلق نيست با تو!

كجايند آن بزرگان و كجا تو؟


سپر كـــــردي فقط نام بزرگــــــــان

لباس ميش پوشيدي چو گرگان


امامان را كه صوفي گفتي آخر

مريدي را كه چون پذرفتي آخر

مصعب سیلی خور
«و اکنون ای مقلدجان ای برادر
اگر خواهی که باشی بر راه برتر

بیا جام فرقه گری را بر زمین زن
تعصب گرایی را به تیر آهنین زن»
پاسخ حنفی
تفرّق كار امثـــــال شما هست

تعصّب يار امثال شما هست


شده بيش از ده ودو فرقه‌هايت

بيـــــا بنـــــگر دو روي سـكّه‌هايت

مصعب سیلی خور
«حق بگفتم و نکردم در علم، بخیلی
و لیکن همچنان می کوبی به سیلی ؟»
پاسخ حنفی
حليف ناصوابي در همه حال

كلك را كـردي و تزوير دنبـال


كجا حق گفتن از امثالت آيد؟

كجا صدقي در استدلالت آيد؟


بكوبم سيلي برهان به قلبت

اگر شيطان نكرده عقل سلبت

 


برچسب ها : شبهات , سلفیت , غیرمقلد , تقلید , لامذهب , لامذهبیت , افراطی , راه حق , راه حقیقت , حقیقت اسلام , پاسخ کوبنده , پاسخ دندان شکن , احناف , شوافع , البانی , امام , سلپی ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی