close
تبلیغات در اینترنت
یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 53,021
اطلاعات
امروز : چهارشنبه 21 آذر 1397
آي پي شما : 54.234.228.78
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

نمایش ادامه مطلب

یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

متسلفین نو ظهور انگشت شمار که قبل از 200 سال اصلا وجود خارجی نداشتند و پدران و اجدادشان هم پیرو یکی از مذاهب اربعه بودند، اینها تمام مسلمانان جهان راکه پیرو مذاهب چهارگانه هستند گمراه می دانند.
احناف، شوافع، مالکی ها و حنابله حاضرند قدمت و کارنامه های تاریخی 12 قرن گذشته خودشان را بیان کنند.اما متسلفین نو ظهور، چون تاریخی از خودشان ندارند لذا نمی توانند یک مدرسه، مسجد یا... از خودشان ارائه دهند که قبل از 200 سال ساخته شده باشد. یکی از اصول اساسی و مهم اهل سنت ،اجماع و سواد اعظم امت است؛ اما متسلفین، سواد اعظم را نادیده گرفته و شکار هوای نفس و شیطان شده و اجماع مسلمانان را گمراهی می دانند. در حالی که الله تعالی می فرمایند:{وَمَن يُشَاقِقِ الرَّسُولَ
 مِن بَعْدِ مَا تَبَيَّنَ لَهُ الْهُدَى وَيَتَّبِعْ غَيْرَ سَبِيلِ الْمُؤْمِنِينَ نُوَلِّهِ مَا تَوَلَّى وَنُصْلِهِ جَهَنَّمَ وَسَاءتْ مَصِيرًا}
ترجمه
و هر که پس از آنکه راه هدایت بر او روشن شد با فرستاده ما مخالفت و دشمنی ورزد و پیروی از راهی غیر راه (عموم) مؤمنین کند، او را به آن سو که رو کرده بگردانیم و در جهنم وارد کنیم و حرارتش را به او بچشانیم، و آن بد جای بازگشتی است.
و فرموده رسول الله صلی الله علیه و سلم است:

1- عَنِ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «لَا يَجْمَعُ اللَّهُ هَذِهِ الْأُمَّةَ - أَوْ قَالَ أُمَّتِي - عَلَى الضَّلَالَةِ أَبَدًا، وَاتَّبَعُوا السَّوَادَ الْأَعْظَمَ فَإِنَّهُ مَنْ شَذَّ شَذَّ فِي النَّارِ» (المستدرک علی الصحیحین للحاکم: 1/201)خداوند این امت را یا گفت امت من را بر گمراهی هرگز جمع نخواهد کرد از سواد أعظم (و جماعت بيشتر مسلمانان) پيروى كنيد؛ هر کسی از جماعت خود را جدا گرفت به جهنم خواهد افتاد.

متسلفین نو ظهور انگشت شمار که قبل از 200 سال اصلا وجود خارجی نداشتند و پدران و اجدادشان هم پیرو یکی از مذاهب اربعه بودند، اینها تمام مسلمانان جهان راکه پیرو مذاهب چهارگانه هستند گمراه می دانند.
احناف، شوافع، مالکی ها و حنابله حاضرند قدمت و کارنامه های تاریخی 12 قرن گذشته خودشان را بیان کنند.اما متسلفین نو ظهور، چون تاریخی از خودشان ندارند لذا نمی توانند یک مدرسه، مسجد یا... از خودشان ارائه دهند که قبل از 200 سال ساخته شده باشد. یکی از اصول اساسی و مهم اهل سنت ،اجماع و سواد اعظم امت است؛ اما متسلفین، سواد اعظم را نادیده گرفته و شکار هوای نفس و شیطان شده و اجماع مسلمانان را گمراهی می دانند. در حالی که الله تعالی می فرمایند:{وَمَن يُشَاقِقِ الرَّسُولَ
 مِن بَعْدِ مَا تَبَيَّنَ لَهُ الْهُدَى وَيَتَّبِعْ غَيْرَ سَبِيلِ الْمُؤْمِنِينَ نُوَلِّهِ مَا تَوَلَّى وَنُصْلِهِ جَهَنَّمَ وَسَاءتْ مَصِيرًا}
ترجمه
و هر که پس از آنکه راه هدایت بر او روشن شد با فرستاده ما مخالفت و دشمنی ورزد و پیروی از راهی غیر راه (عموم) مؤمنین کند، او را به آن سو که رو کرده بگردانیم و در جهنم وارد کنیم و حرارتش را به او بچشانیم، و آن بد جای بازگشتی است.
و فرموده رسول الله صلی الله علیه و سلم است:

1- عَنِ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «لَا يَجْمَعُ اللَّهُ هَذِهِ الْأُمَّةَ - أَوْ قَالَ أُمَّتِي - عَلَى الضَّلَالَةِ أَبَدًا، وَاتَّبَعُوا السَّوَادَ الْأَعْظَمَ فَإِنَّهُ مَنْ شَذَّ شَذَّ فِي النَّارِ» (المستدرک علی الصحیحین للحاکم: 1/201)خداوند این امت را یا گفت امت من را بر گمراهی هرگز جمع نخواهد کرد از سواد أعظم (و جماعت بيشتر مسلمانان) پيروى كنيد؛ هر کسی از جماعت خود را جدا گرفت به جهنم خواهد افتاد.

2- عَنِ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «لَنْ تَجْتَمِعَ أُمَّتِي عَلَى الضَّلَالَةِ أَبَدًا، فَعَلَيْكُمْ بِالْجَمَاعَةِ فَإِنَّ يَدَ اللهِ عَلَى الْجَمَاعَةِ»(معجم کبیر للطبرانی حدیث شماره: 13623)امتم هرگز بر گمراهی اتفاق نخواهد کرد پس جماعت را بر خود لازم بگیرید همانا دست خدا همراه جماعت است.

یک سوال از غیر مقلدین:

اگر شما مسلمانان 12 قرن گذشته را گمراه می دانید، پس برای حدیث صحیح پیامبر اکرم صلی اللہ علیہ و سلم که فرموده اند امت من هرگز بر گمراهی اجماع نخواهد کرد، چه جوابی خواهید داشت؟ (چون اهل سنت در طی 12 قرن، کسانی غیر از مذاهب اربعه نبودند و در میانشان مذهب پنجمی وجود نداشت و آنها یکدیگر را تخطئه نمی کردند بلکه پیروان هر چهار مذهب یکدیگر را بر حق می دانستند.)

جماعت مسلمين  همان سواد اعظم امت است.
و سواد اعظم مقلدان ائمه‌ي اربعه هستند نه غير مقلدان.

در سرشماري رسمي سال 1911م تعداد مسلمانان از اين قرار بوده است:
شيعه اثنا عشري: 13700000
   نفر
  "   
  زيدي: 3000000      "
حنبلي: 3000000
      "
مالكي: 10000000
    "
شافعي: 100000000
  "
حنفي: 370000000
  "        

(انسائيكلوپيديا آف اسلام) يا دائرة المعارف اسلامي.

ظاهر است كه در سال 1911م تعداد مقلدين از اهل سنت و جماعت (پيروان ائمه اربعه)
483 ميليون نفر بوده است
اما اهل حديث (غيرمقدان) تا آن زمان فرقه‌اي قابل ذكر نبوده است، از اين جهت در (انسائيكلوپيديا آف اسلام) در سرشماري 1911م
  نه از آن ها نامي به ميان آمده  و نه از تعداد آن ها.( تجليات صفدر، 1/639 )

اگر شما مقلدان را گمراه می دانید پس نعوذ باللہ انکار گفته ی پیامبر صلی الله علیه و سلم لازم خواهد آمد؟
اما اگر طبق گفته پیامبر آنها را بر حق می دانید پس باید اجماع آنها را بر تقلید ایمه اربعه نیز صحیح و لازم بدانید. حال کدام یک از گزینه های زیر را صحیح می دانید:

الف)-: گفته ی پیامبر صلی الله علیه و سلم درست است و طبق حدیث پیروان مذاهب چهارگانه بر حق هستند.
ب)- نعوذ بالل
ہ گفته ی پیامبر صلی الله علیه و سلم درست نیست، چون اجماع امت بر تقلید ایمه اربعه اشتباه است.
کدام یک از گزینه های فوق درست است:
الف

ب:
 
ابو عمیر جدگال
[2015/8/3،
 


برچسب ها : یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا , تقلید , لامذهب , افراط گرائی , لامذهبیت , سلفی , سلپی , راه حقیقت , راه حق , حقیقت , حق وحقیقت , حقیقت اسلام , مذهب حنفی , البانی , ائمه اربعه , دفاع , پاسخهای دندان شکن , پاسخ کوبنده , پاسخ , سوال ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی