close
تبلیغات در اینترنت
جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 53,247
اطلاعات
امروز : شنبه 05 اسفند 1396
آي پي شما : 54.90.119.59
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

نمایش ادامه مطلب

جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...
بار ديگر لامذهب خباثت باطني اش را بروز داد، اينك به بررسي گفته‌هايش مي‌پردازيم.
قول لامذهب :
ملت آگاه بيدار باشيد کار مقلدين ببينيد با دين اسلام چکار کردند
جواب : اي لامذهب بدبخت ! همين مقلدين كه اسلام را نگاه‌ داري كرده اند به توفيق و منشأ الهي. در حالي كه ريشه‌ي شما به دو قرن هم نمي‌رسد.

قول لامذهب :
فتواها عجيب شيطاني مقلدين احناف
جواب : فتواهاي حنفيه مستند با قرآن و سنت هستند
٬ اگر قرآن و سنت شيطان اند نعوذ بالله!اين را صريحاً اعلام كنيد كه قرآن و سنت شيطان اند و فتواي مطابق با قرآن و سنت شيطاني است.

قول لامذهب :مسايل روزه او و طى امرأه ميتة او صغيرة لاتشتهى او بهيمة او قبل او لمس او استمنى بكفه فانزل قضى فى الصور كلها فقط،   درمختار ج 1، صفحه 150
هدايه ج 1 صفحه 199اگر شخصي با زن مرده يا دختري نابالغ(که به حد جماع نرسيده بود) يا حيوان جماع کرد يا يکي را در آغوش گرفت يا بوسيد يا استمنا نمود و مني خارج شد روزه‌اش شکسته و بر او کفاره لازم مي‌گردد
جواب حنفي :خيانت در ترجمه : عبارتي را كه خود لامذهب آورده است اين است : « قضى فى الصور كلها فقط » ترجمه صحيحش اين است : در تمام اين صورت ها تنها قضائي روزه را به جاي بياورد.
ولي لامذهب چنين ترجمه كرده است : «روزه‌اش شکسته و بر او کفاره لازم مي‌گردد».
اي محرّف اگر مذهب حنفيان آن گونه است كه تو ترجمه كرده‌اي هيچ ايرادي از نظر خود شما نبايد بر حنفيان وارد بشود.


بار ديگر لامذهب خباثت باطني اش را بروز داد، اينك به بررسي گفته‌هايش مي‌پردازيم.
قول لامذهب :
ملت آگاه بيدار باشيد کار مقلدين ببينيد با دين اسلام چکار کردند
جواب : اي لامذهب بدبخت ! همين مقلدين كه اسلام را نگاه‌ داري كرده اند به توفيق و منشأ الهي. در حالي كه ريشه‌ي شما به دو قرن هم نمي‌رسد.

قول لامذهب :
فتواها عجيب شيطاني مقلدين احناف
جواب : فتواهاي حنفيه مستند با قرآن و سنت هستند
٬ اگر قرآن و سنت شيطان اند نعوذ بالله!اين را صريحاً اعلام كنيد كه قرآن و سنت شيطان اند و فتواي مطابق با قرآن و سنت شيطاني است.

قول لامذهب :مسايل روزه او و طى امرأه ميتة او صغيرة لاتشتهى او بهيمة او قبل او لمس او استمنى بكفه فانزل قضى فى الصور كلها فقط،   درمختار ج 1، صفحه 150
هدايه ج 1 صفحه 199اگر شخصي با زن مرده يا دختري نابالغ(که به حد جماع نرسيده بود) يا حيوان جماع کرد يا يکي را در آغوش گرفت يا بوسيد يا استمنا نمود و مني خارج شد روزه‌اش شکسته و بر او کفاره لازم مي‌گردد
جواب حنفي :خيانت در ترجمه : عبارتي را كه خود لامذهب آورده است اين است : « قضى فى الصور كلها فقط » ترجمه صحيحش اين است : در تمام اين صورت ها تنها قضائي روزه را به جاي بياورد.
ولي لامذهب چنين ترجمه كرده است : «روزه‌اش شکسته و بر او کفاره لازم مي‌گردد».
اي محرّف اگر مذهب حنفيان آن گونه است كه تو ترجمه كرده‌اي هيچ ايرادي از نظر خود شما نبايد بر حنفيان وارد بشود.

اي لامذهب بدبخت! عقيده‌ي شما اين است كه فقط در جماع با زن در روز رمضان در حالت روزه كفاره را لازم مي‌گرداند
٬ حتّي اگر شما قصدا بخوريد و بياشاميد نزد شما كفاره‌اي ندارد. ( چنان كه بعدا بيان خواهد شد إن شاء الله تعالي). وقتي كه مذهب خود شما اين است چرا بر حنفيان ايراد مي‌گيريد.
خوب شما از قرآن و حديث صحيح صريح به اثبات برسانيد كه در جماع با مرده
٬ و در جماع با دختر نابالغ كه به حد جماع نرسيده و خروج مني از در آغوش گرفتن و بوسيدن و استمنا كفاره يا حدّي لازم مي‌گردد.

قول لامذهب معاند :زيوربهشت بخش يازدهم ، مسايل روزه  صفحه 255
جواب :مثل اين كه به مسايل سكسي بسيار علاقه داري! من أحبّ شيئاً أكثر ذكره.

قول لامذهب :بدبختي بيچارگي مقلدين نگاه کنيد در غير رمضان چه کارها انجام ميدهند فقط زمان که روزه هستن يا ماه رمضان هست از اين کارها زشت قبيح دست ميکشند يا اگه انجام ميدهند هيچ مجازاتي نمي‌شوند فقط کفاره بر انها لازمه کارها زشت کثيف انها از اين قرار هست
1-با زن مرده جماع مي‌کنند
2-با حيوانات زبان بسته جماع مي‌کنند
3-استمنا نزد آنان اشکالي ندارد
تهيه تنظيم عبدالله ال موسي
گروه اسلامي (تكفيري)

أناأحب النبي وأتبع سنته (بل أنت مبغض للنبي صلي الله عليه و سلم دينه و سنته)
+191473...30
جواب :پيش از پرداختن به جواب اين لامذهب مناسب است كه بنگريم در خانه خود غيرمقلدان لامذهب چه مي‌گذرد. و از اين خود به خود جواب شان را خواهند گرفت :
« و إن جامع بهيمة أو صبية أو صغيرة
٬ أو جنية٬ أو جامع امرأته فيما دون الفرج و الدبر و أنزل٬ أو أكل أو شرب أو استقاء عمداً أو شرب الدخان٬ أو أنزل المني بتكرار النظر أو بالتقبيل أو باللمس أو المباشرة الفاحشة أو أدخل شيئا في جوفه أو حلقه أو دماغه بفعله أو بلع ما في أسنانه من الطعام قدر الحمصة أو أكل أو شرب بظنّ بقاء الوقت ثم ظهر مضيه أو أفطر بظنّ أنه حان ثم ظهر أنه لم يحن أفطر و قضي فقط.»
و اگر با حيوان يا دختر نا بالغ يا دختر خيلي كوچك يا با جني جماع كرد
٬ يا با زنش در غير از فرج و دبر جماع كرد و انزال شد٬ يا خورد يا نوشيد يا قصداً استفراغ كرد يا با تكرار نگاه مني اش آمد يا با بوسيدن يا دست زدن يا  مباشرت فاحشه مني‌اش آمد يا چيزي را در دهانش يا حلقش يا دماغ و مغزش به فعل خود داخل گردانيد٬ يا آن غذاي مانده در دندانهايش را كه به اندازه‌ي نخود بود خورد٬ يا به گمان اين كه وقت خودرن باقي هست خورد و نوشيد سپس ظاهر شد كه وقت  رفته است٬ يا افطار كرد به گمان اين كه وقت افطار فرا رسيده بعد مشخص شد كه هنوز وقت افطار نشده است٬ (در تمام اين صورت‌ها) روزه اش شكسته و فقط قضاي به جاي بياورد (نه كفاره).
(كنز الحقائق ٬ ص 49)

امّا مسئله‌ي استمناء كه نزد بسياري از شما جايز بلكه واجب هم قرار مي‌گيرد. در اين جا ما از شما اتباع كرده و از اين عبارت شما چنين استنباط مي‌كنيم كه :
1-
  جماع با حيوانات زبان بسته؛
۲- جماع با دختران نابالغ؛
۳- جماع با دخترك كوچك؛
۴- جماع با جنّ‌ها
٬ ( البته چون ايشان مريدان شياطين اند مي‌توانند با جن‌ها هم جماع بكنند٬ و چون ما مريدشان نيستيم هرگز نمي‌توانيم با جن ها جماع كنيم و الحمد لله علي ذلك)؛
۵- جماع با زن در غير از فرج و دبر؛
۶- خوردن
٬
۷- نوشيدن؛
۸- استفراغ قصدي؛باربار نگاه شهوت كردن به زنان
٬بوسيدن زنان٬ دست زدن زنان٬
مباشرت فاحشه كردن؛داخل كردن چيزي در دهانش يا حلقش يا دماغ و مغزش به فعل؛خوردن غذاي مانده در دندانهايش كه به اندازه‌ي نخود است؛ و... و...
در تمام اين صورت‌ها تنها روزه اش شكسته و فقط قضايي به جاي بياورد (نه كفاره). يعني انجام اين افعال نزد لامذهبان اشكالي ندارد!


آقاي لامذهب ! اين كارهاي كثيفت را چه توجيه مي‌كني؟!از اين و بالاتر نزد اين لامذهبان نه تنها كفاره‌اي لازم نيست كه غسل هم با جماع با افراد فوق لازم نمي‌شود؛ به اين مسايل توجه نماييد :

1)- : اگر در شرمگاه جانور جماع كرد غسل فرض نيست.
2)- : اگر در دبر حيوان جماع كرد غسل فرض نيست.
3)- : اگر در دبر انساني جماع كرد غسل فرض نيست.
4)- : اگر با مرده‌اي جماع كرد غسل فرض نيست.
5)-: اگر با پسر يا دختر قريب البلوغ جماع كرد غسل فرض نيست.
( نزل الأبرار
٬ 1/23) و ... و ... و ....

مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .
   مسئله پنجاه وسوم
پس ازنماز،ذکرالله نیزمستحب است وپیامبرگرامی صلی الله علیه و سلم برای آن فضیلت های زیادی بیان نموده اند.
1)
- عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: (مَنْ سَبَّحَ اللَّهَ فِي دُبُرِ كُلِّ صَلاَةٍ ثَلاَثًا وَثَلاَثِينَ وَحَمِدَ اللَّهَ ثَلاَثًا وَثَلاَثِينَ وَكَبَّرَ اللَّهَ ثَلاَثًا وَثَلاَثِينَ فَتِلْكَ تِسْعَةٌ وَتِسْعُونَ وَقَالَ تَمَامَ الْمِائَةِ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شيء قَدِيرٌ غُفِرَتْ خَطَايَاهُ وَإِنْ كَانَتْ مِثْلَ زَبَدِ الْبَحْرِ).صحیح مسلم رقم1380
ترجمه:ازحضرت ابوهریره رضی الله عنه روایت است که رسول گرامی صلی الله علیه وسلم فرمود: هرکس بعدازنماز سی وسه بارسبحان الله وسی وسه بارالحمدلله وسی وسه بارالله اکبرگوید اینها نودونه کلمه شدند و افزودند:بارصدم گوید:«لا
ٳله ٳلاالله وحده لاشریک له لَه الملک وله الحمدُ وهوعلی کل شیٍ قدیر»تمام گناهان اوآمرزیده خواهندشد گرچه به اندازه کف دریا باشند.
2-عن کعب بن عجرة قال :قال رسول الله صلی الله علیه وسلم معقِّبَاتٌ لا يَخيبُ قائلُهنَّ ( أو فاعِلُهنَّ )دُبُرصلاة مکتوبةٍ ثلاثٌ وثلاثونَ تسبيحةً . وثلاثٌ وثلاثونَ تحميدةً . وأربَعٌ وثلاثونَ تَكبيرةً ٍصحیح مسلم رقم1377
ترجمه:حضرت کعب بن عجره رضی الله عنه می گوید:رسول اکرم صلی الله علیه وسلم فرمود:گوینده یاانجام دهنده این اذکاربعد ازنمازهای فرض هیچگاه ناکامونامراد نخواهدبود،۳۳بارسبحان الله ۳۳بارالحمدلله و۳۴الله اکبر.
3-عن الحسن بن علیٍ قال:قال رسول الله صلی الله علیه وسلم
من قرأ آیةَ الکرسی فی دبرالصلاة المکتوبة کانَ فی ذمةِ الله ٳلی الصلاةِ الاخری.رواه الطبرانی فی الکبیر
قال الهیثمی فی مجمع الزوائد :10/اسناده حسن ،آثارالسنن 125/1
ترجمه:حضرت حسن بن علیارشادمی فرماید:که آن حضرت صلی الله علیه وسلم فرمودند:هرکس آیةالکرسی راپس ازنمازهای فرض بخواند تانماز بعدی درحفاظت خداوندقرارخواهد گرفت.
تذکـــــر:درخصوص بعدازنمازهای فرض ،اذکارزیادی دراحادیث روایت شده است ،لیکن بخاطر اختصاربه همین چندمورد بسنده نمودیم.
ادامه دارد.


برچسب ها : جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف... , فقه حنفی , دروغ , فقه چیست , فقیه کیست , البانی , پاسخ کوبنده , پاسخ دندان شکن , غیرمقلد , لامذهب , لامذهبان , افراطی , افراط گرائی , راه حقیقت , راه حق , حقیقت , حققیت اسلام ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • تعریف کامل اهل سنت

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • شعر بی وفاعی غیر مقلد

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی