close
تبلیغات در اینترنت
تحقیقی درمورد غیر مقلدین

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 52,048
اطلاعات
امروز : دوشنبه 25 تیر 1397
آي پي شما : 54.81.244.248
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

تحقیقی درمورد غیر مقلدین

نمایش ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم. ‌
الحمد لله الذی بنعمته تتم الصّالحات وصلو ت الله وسلامه علی اکرم الموجودات وعلی اله واصحابه الذین بلغو ا اقصی الغایات .اما بعد : دعوت عام قران از مسلمین به اتحادواعتصام به حبل متین الهی از مهمترین وکارساز ترین مواردی است که در هر عصر ونسلی اگر مورد عنایت ورعایت جوامع اسلامی قرارگیرد احتمال آسیب پذیری صفوف مسلمانان از بین می رود، قوت وقدرت آنان در تمام عرصه ها افزایش می گیرد.«واعتصموابحبل الله جمیعا ولا تفرقوا» بصراحت اعلام می دارد که چنگ زدن به ریسمان خداوند و تمسک به عروةالوثقی بارز ترین ویژگی جامعه جهانی اسلام برای نیل به آرمان شهر فلاح وصلاح فردی وگروهی است .
اگر تاریخ اسلام رادقیق مورد ارزیابی قرار دهید به وضوح در خواهید یافت که درهر مقطعی از تاریخ اسلام، هرگاه هجوم و ضربه ای اثر گذار بر پیکر سترگ جامعه اسلامی واردشده به خاطر عدم اتفاق وتفرقه ای بوده که مسلمانان وحکومت های اسلامی
   به آن گرفتارشده اند .هرصنف وقشری که بر سر رسیدن به هدفی اجتماع کرده اند مادام که با یکدیگر متحد بوده وبه سمت هدف انتخابی خویش حرکت کرده اند قطعا موفق شده اند. بنابرین مسلمانان در هرجای دنیا که هستند باید محتاط باشند حساب شده حرکت کنند طوری نباشد که وابستگی های فرقه ای، طایفه ای، زبانی، نژادی ،جغرافیایی وثغورطبیعی باعث  تجاوزبه همدیگرباشد. هر گاه این وابستگی ها از حد طبیعی خود تجاوزنموده شکل تعصب به خود بگیرند بسیارمهلک وخطرناک خواهند بود مسلّم است که تعصب ،تعصب ببار می آورد وهرگاه عصبیت رویا روی عصبیت قرار گیرد باعث فتنه ودرگیری می شود .خدا نخواسته اگر در جوامع اسلامی چنین شود که متاسفانه در بسیاری جاها چنین است.شما بفرمایید ملتی که اجزای ترکیبی واحاد بهم پیوسته اش باهم در گیر شوند چگونه در برابر دشمنان به پیروزی خواهندرسید ؟


بسم الله الرحمن الرحیم. ‌
الحمد لله الذی بنعمته تتم الصّالحات وصلو ت الله وسلامه علی اکرم الموجودات وعلی اله واصحابه الذین بلغو ا اقصی الغایات .اما بعد : دعوت عام قران از مسلمین به اتحادواعتصام به حبل متین الهی از مهمترین وکارساز ترین مواردی است که در هر عصر ونسلی اگر مورد عنایت ورعایت جوامع اسلامی قرارگیرد احتمال آسیب پذیری صفوف مسلمانان از بین می رود، قوت وقدرت آنان در تمام عرصه ها افزایش می گیرد.«واعتصموابحبل الله جمیعا ولا تفرقوا» بصراحت اعلام می دارد که چنگ زدن به ریسمان خداوند و تمسک به عروةالوثقی بارز ترین ویژگی جامعه جهانی اسلام برای نیل به آرمان شهر فلاح وصلاح فردی وگروهی است .
اگر تاریخ اسلام رادقیق مورد ارزیابی قرار دهید به وضوح در خواهید یافت که درهر مقطعی از تاریخ اسلام، هرگاه هجوم و ضربه ای اثر گذار بر پیکر سترگ جامعه اسلامی واردشده به خاطر عدم اتفاق وتفرقه ای بوده که مسلمانان وحکومت های اسلامی
   به آن گرفتارشده اند .هرصنف وقشری که بر سر رسیدن به هدفی اجتماع کرده اند مادام که با یکدیگر متحد بوده وبه سمت هدف انتخابی خویش حرکت کرده اند قطعا موفق شده اند. بنابرین مسلمانان در هرجای دنیا که هستند باید محتاط باشند حساب شده حرکت کنند طوری نباشد که وابستگی های فرقه ای، طایفه ای، زبانی، نژادی ،جغرافیایی وثغورطبیعی باعث  تجاوزبه همدیگرباشد. هر گاه این وابستگی ها از حد طبیعی خود تجاوزنموده شکل تعصب به خود بگیرند بسیارمهلک وخطرناک خواهند بود مسلّم است که تعصب ،تعصب ببار می آورد وهرگاه عصبیت رویا روی عصبیت قرار گیرد باعث فتنه ودرگیری می شود .خدا نخواسته اگر در جوامع اسلامی چنین شود که متاسفانه در بسیاری جاها چنین است.شما بفرمایید ملتی که اجزای ترکیبی واحاد بهم پیوسته اش باهم در گیر شوند چگونه در برابر دشمنان به پیروزی خواهندرسید ؟بایستی اقشار مختلف جامعه ما سیره عملی رسول اکرم صلی الله علیه وسلم را الگو وسر مشق  زندگی خویش قرار دهند واز ٳعمال هر نوع خشونت وابراز تعصب بپرهیزند ودر شرایطی که دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف ودودستگی مسلمانان  ،دست به دست یکدیگر داده اند وعقاید وشعایر اسلامی راآماج حملات خویش قرار داده اند وبا تبلیغات گسترده ،می کوشند تا مردم را از دین متنفر سازند وبه مکاتب لاییکی سوق دهند. نباید ما باتحریک تعصب های خشک واحساسات جنجال افرین در حوزه:اولی وخلاف اولی ، افضل و غیر افضل ،دست به گریبان هم باشیم  وعده  معدود ی از نماز گذاران وافرادمتدین را که برای  نماز به مسجد می آیند به جان هم بیندازیم.
مسجد محل عبادت خداوند ومظهر اتحاد وهمدلی است نه محل خشونت، نزاع واختلاف.لذا مسلمانان باید به مسایل کلی جهان اسلام بیندیشند واز هر گونه مباحث جنجال افرین بر حذر بوده و برای وحدت بیشتر گامهای عملی موثری بر دارند.
       
¤من شنیدستم زنباض حیات¤
¤اختلاف تست مقراض حیات¤
ازیک آیینی مسلمان زنده است
¤
¤پیکر ملت ز قران زنده است¤
به امید انکه خداوند اتحاد وهمبستگی
  مارا افزون تر ودلهای مان رانزدیکتر گرداند.

بدانیم ! هیچ دیدگاهی را با قوه قهریه وخشونت نمی توان بر دیگران تحمیل نمود دیدگاه اسلام در باره تفکرات واندیشه ها دیدگاه تفاهم ومصالحت است تحمیل باعث کدورت ،ناراضگی ،مزاحمت ودرگیری است .باروش اکراه ممکن است یک دیدگاه بر جامعه تحمیل شودولی هرگز موفقیتی همراه ندارد ممکن است قدرت، صاحبان قدرت را دراشتباه بیندازد وانان چنین بیندیشند که برای قبولاندن دیدگاه خود نیاز به این ندارند
که راه طولانی وپر پیچ خم رضایت مردم را بپیمایند 
اما تجربه وتاریخ ثابت کرده است که تفاهم، مسالمت و مصالحت، شناس مو فقیت با دوام تری دارد تا تصادم واکراه.در این زمان پر اشوب ،اتحاد وهمبستگی بین مسلمانان به اندازه ای لازم است که برارباب دانش وبینش بخوبی عیان است ودر این عصر پر فتن بر تمام مسلمانان لازم است که تمام اختلافات فروعی خویش را پشت سر گذاشته بر علیه طوفان کفر والحاد ایستادگی کنند
اما متاسفانه گروهی متحجر به علت عدم توجه از فهمیدن مقتضای زمان قاصرند تمام سعی وکوشش شان بر این است که علیه مذاهب چهارگانه بویژه مذهب احناف بتازند
وبجای اینکه توانایی واستعداد خویش را علیه
  کفار ومشرکین صرف نمایند،آنرا علیه احناف وامام ابو حنیفه رحمةالله علیه صرف می کنند  ودر تبلیغات وبیانات خود علیه احناف زهر افشانی کرده بحث ومجادله در مسایل فروعی را مشغله خود قرار داده وعلی الاعلان می گویند که هرکس پشت سر امام سوره فاتحه نخواند نمازاوباطل وکالعدم است .بنده بادلی ناخواسته در این موضوع قلم به دست گرفته از خداوند متعال مسئلت دارم که مارا به صراط مستقیم رهنمون سازد .
وهدف بنده فقط توضیح این مسئله از روی قران وسنت است تا حقیقت برای مردم آشکار گرددقبل از پر داختن به مسئله قراءة خلف امام لازم می دانم بطور اختصار گوشه ای از اهتمام امام اعــــــــــظم ابو حنیفه رح را نسبت به علم حدیث، به عرض عزیزان برسانم
تهیه :ابو اویس
 


برچسب ها : غیرمقلدین , تحقیق , راه حق , حقیقت , راه اسلام , سلفیت , پاسخ کوبنده , پاسخهای دندان شکن , احناف ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • شعر بی وفاعی غیر مقلد

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی