close
تبلیغات در اینترنت
پاسخ کوبنده بر هرزه گوینده:-بخش بیست ونهم

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 53,077
اطلاعات
امروز : چهارشنبه 21 آذر 1397
آي پي شما : 54.234.228.78
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

پاسخ کوبنده بر هرزه گوینده:-بخش بیست ونهم

نمایش ادامه مطلب
پاسخ کوبنده بر هرزه گوینده:-بخش بیست ونهم :
علامه عبدالوهاب شعراني شافعي مى فرمايد:دسوا على شيخ الإسلام مجدالدين الفيروزآبادي كتابا فى الرد على على أبي حنيفة وتكفيره ودفعوه إلى أبي بكر الخياط اليمني ، فأرسل يلوم مجد الدين،فكتب إليه إن كان بلغك هذا الكتاب  فأحرقه فإنه إفتراء علي من اﻷعداء وأنا من أعظم المعتقدين في أبي حنيفة وذكرت مناقبه في مجلد .اليواقيت والجواهر.ترجمه: دشمنان ،علیه شیخ الاسلام مجدالدین فیروزآبادی توطئه كردند .بنام ایشان ،کتابی در رد وتکفیر امام ابوحنیفه نگاشته ،نزد ابوبکربن خیاط یمنی بردند.وی درطی نامه ای به شدت اورا ،مورد ملامت وسرزنش قرار دادند.علامه مجد الدین درپاسخ برای ایشان نوشتند: اگرهمچنین کتابی بدست شما رسیده‌است ، آنرا بسوزان ! زیرا این افتراء وتوطئه دشمنان است که علیه من چیده شده است. من ازمعتقدان وارادتمندان سرا پاقرص ابو حنیفه هستم ،من دررابطه با مناقب وفضایل وی کتابی به رشته تحریر درآورده ام، چگونه ممکن است که من، ایشان را رد کنم؟.
معترض عقده ای ایشان را نیز،ازتصعیف کنند گان امام بزرگوار،برشمرده است.لیکن علامه فیروزی آبادی خود را تبرئه نموده وآنرا دسیسه ی دشمنان قلمداد کرده است.
معترض متعصب می گوید: شیخ عبدالقادرجیلانی رحمه الله نیز، امام ابوحنیفه را ضعیف قرار داده اند. یعنی درکتاب "غنیة الطالبين " وی را مرجئه گفته است.ن

علامه عبدالوهاب شعراني شافعي مى فرمايد:دسوا على شيخ الإسلام مجدالدين الفيروزآبادي كتابا فى الرد على على أبي حنيفة وتكفيره ودفعوه إلى أبي بكر الخياط اليمني ، فأرسل يلوم مجد الدين،فكتب إليه إن كان بلغك هذا الكتاب  فأحرقه فإنه إفتراء علي من اﻷعداء وأنا من أعظم المعتقدين في أبي حنيفة وذكرت مناقبه في مجلد .اليواقيت والجواهر.ترجمه: دشمنان ،علیه شیخ الاسلام مجدالدین فیروزآبادی توطئه كردند .بنام ایشان ،کتابی در رد وتکفیر امام ابوحنیفه نگاشته ،نزد ابوبکربن خیاط یمنی بردند.وی درطی نامه ای به شدت اورا ،مورد ملامت وسرزنش قرار دادند.علامه مجد الدین درپاسخ برای ایشان نوشتند: اگرهمچنین کتابی بدست شما رسیده‌است ، آنرا بسوزان ! زیرا این افتراء وتوطئه دشمنان است که علیه من چیده شده است. من ازمعتقدان وارادتمندان سرا پاقرص ابو حنیفه هستم ،من دررابطه با مناقب وفضایل وی کتابی به رشته تحریر درآورده ام، چگونه ممکن است که من، ایشان را رد کنم؟.
معترض عقده ای ایشان را نیز،ازتصعیف کنند گان امام بزرگوار،برشمرده است.لیکن علامه فیروزی آبادی خود را تبرئه نموده وآنرا دسیسه ی دشمنان قلمداد کرده است.
معترض متعصب می گوید: شیخ عبدالقادرجیلانی رحمه الله نیز، امام ابوحنیفه را ضعیف قرار داده اند. یعنی درکتاب "غنیة الطالبين " وی را مرجئه گفته است.
نخست باید ثابت گردد که آیا کتاب "غنیة الطالبين "تصنیف است یاخیر؟ درخصوص این بحث ، به کتاب
  "الرفع والتکمیل فی الجرح والتعدیل " نوشته ی علامه عبدالحی لکهنوی رجوع شود.
درثانی: بالفرض اگراین کتاب ، تالیف شیخ گیلانی است هیچ ایرادی نیست.
چون درهیچ جای کتاب مزبور، نیامده است که امام ابوحنیفه "عقیده ارجاء"داشت است.هرکس مدعی است عبارت شیخ عبدالقادر گیلانی را ازکتاب" غنیه"إثبات نمايد . لیکن سخن شناس نئي دلبرا،//خطاء اینجاست./
معترض آگاهی وسواد چندانی ندارد که شیخ چه چیزی را گفته است .شیخ عبدالقا در فرقه های مرجئه را ذكرنموده است.و بجاى فرقه ى "غسانيه" حنفيه را نوشته است که بعدا خودش آنرا با تفصیل تشریح نموده اندفرمود:
أما الحنفية فهم بعض أصحاب أبي حنيفة النعمان بن ثابت زعموا أن اﻹيمان هو المعرفة واﻹقراربالله ورسوله وبما جاء به من عنده جملة على ما ذكره البريوتي في كتاب الشجرة.غنية الطالبين.ترجمه: اینکه من احناف را جزو فرقه ی مرجئه ذكرنموده ام منظورم تمام احناف نیستند بلکه دیدگاه برخی ازآنها این است که ایمان  فقط نام معرفت وشناخت ، واقرار زبان است.
خواننده عزیز! درکجای این عبارت شیخ عبدالقادر، امام ابوحنیفه رحمه الله یا همه ی احناف را مرجئه گفته است؟ چگونه ازاین عبارت تضعیف امام بزرگوار،ازطرف شیخ گیلانی ثابت می گردد؟ آیا این سخن بمنزله این نیست که روز روشن را شب اعلام کنیم ؟ اگراین عوام فریبی نیست پس نام آن چیست ؟معترض روانی، اسم این گذاشته اند حق گویی ، امانت داری واهل حدیث .
  خیلی جای شگفتی است ایشان ازفردای آخرت خویش هراس ندارند.حضرت شاه ولی الله محدث دهلوی رحمه الله می فرماید:عرفني رسول الله صلى الله عليه وسلم أن فى المذهب الحنفي طريقة أنيقة هى أوفق الطرق بالسنة المعروفة التي جمعت ونضجت في زمان البخاري وأصحابه .فيوض الحرمين .ترجمه: حضرت رسول گرامی صلی الله علیه وسلم درخواب به من فرمود: زیباترین وعمده ترین شیوه درمذهب احناف است که ازتمامی طریقه ها ، موافق تر ونزدیکتربه سنت معروفه است که درعصر امام بخاری و اصحابش پخته و گرد آوری شد .[نویسنده ی مطلب فوق همین شاه ولی الله است که معترض بدبخت ،بر ایشان نیزاتهام وارد نموده اند که وی امام ابوحنیفه را بشدت ضعیف قرارداده است .
حال پرسش این است اگرامام صاحب نزد ایشان بد و ضعیف بودند ازکجاشیوه ی مذهب او زیبا و موافق به سنت است؟ بازهم جای تعجب است.هدف این است تمام افرادی را که معترض روانی بعنوان جارح امام بزرگوار شمارکرده اند
پاسخ
  اکثرآنها را ذکرنموده وتوضیح داده ام. بقیه را همینطور قیاس نموده بسنجید. گرچه بصورت خلاصه همه ی اعتراضات جواب داده شدند، لیکن جهت اطمینان خاطرخوانندگان عزیز، مقداری بیشترتوضیح دادم .تا بدینوسیله دیانت و امانت داری این لامذهب ومتسلف عقده ای را آشکارسازم .
ادامه دارد.


برچسب ها : پاسخ کوبنده بر هرزه گوینده: بخش بیست ونهم : ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی