close
تبلیغات در اینترنت
افشای قیچی کاری غیرمقلدین قول امام انورشاه کشمیری رح

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 52,658
اطلاعات
امروز : یکشنبه 29 مهر 1397
آي پي شما : 54.224.89.34
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

افشای قیچی کاری غیرمقلدین قول امام انورشاه کشمیری رح

نمایش ادامه مطلب

قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشمیری را درخصوص تراویح متسلفین و  متزورین  و متخصصین فن  قیچی  و تلبیس،در عصر تكنولوژی و مدرن و رنسانس دست به قیچی اقوال و تحقیقات علما زده و میزنند که ما در این مقاله فقط قول یکی از علمای بنام احناف یعنی قول مولانا انور شاه کشمیری رح را جهت نمونه آورده و حقیقت پنهان کاریه این متخصصان را که در فضای مجازی با آب وتاب رد و بدل می‌ کردند بحول و قوه الهی آورده وآنرا برای خوانندگان گرامی تبیین خواهیم کرد.

این افشاگری توسط گروههای علمی و تحقیقی صراط مستقیم و راه حقیقت  2 صورت گرفته و منتظر دفاع و جواب از طرف این حقه بازان و لصوص مذهبی کما کان هستیم.

 

قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشمیری را درخصوص تراویح متسلفین و متزورین  و متخصصین فن  قیچی  و تلبیس،در عصر تكنولوژی و مدرن و رنسانس دست به قیچی اقوال و تحقیقات علما زده و میزنند که ما در این مقاله فقط قول یکی از علمای بنام احناف یعنی قول مولانا انور شاه کشمیری رح را جهت نمونه آورده و حقیقت پنهان کاریه این متخصصان را که در فضای مجازی با آب وتاب رد و بدل می‌ کردند بحول و قوه الهی آورده وآنرا برای خوانندگان گرامی تبیین خواهیم کرد.

این افشاگری توسط گروههای علمی و تحقیقی صراط مستقیم و راه حقیقت  2 صورت گرفته و منتظر دفاع و جواب از طرف این حقه بازان و لصوص مذهبی کما کان هستیم.

تحریف وقیچی متن علامه انورشاه توسط متسلفین

علامه انورشاه‌کشمیری رحمه‌الله گوید: «و لا مناص من تسلیم أن تراویحه علیه السلام کانت ثمانیة رکعات ولم یثبت فی روایة من الروایات أنه علیه السلام صلی التراویح والتهجد علیحدة فی رمضان»:

(عرف الشذی مع الترمذی مطبوعه فاروقی کتب خانه بیرون بوهر گیت ملتان و الفضل مارکیت اردوبازار لاهورص/281 ). و جلوتر می نویسد: از پیامبر به صحّت ثابت است که هشت رکعت خوانده است، اما روایت بیست رکعت از پیامبر سندش ضعیف است و بر ضعفش اتفاق نظر دارند.

(عرف الشذی علی جامع الترمذی.) باز انورشاه در فیض الباری شرح البخاری می نویسد: وانگهی به صورت مرفوع از پیامبر ثابت نشده است که بیشتر از سیزده رکعت خوانده باشد مگر از طریق روایت ضعیف(.ونیز مولانا انور شاه کشمیری در فیض الباری شرح بخاری 420/1 می نویسد: تراویح و تهجد از نظر من یک نماز است

قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشمیری را درخصوص تراویح متسلفین و  متزورین  و متخصصین فن  قیچی  و تلبیس،در عصر تكنولوژی و مدرن و رنسانس دست به قیچی اقوال و تحقیقات علما زده و میزنند که ما در این مقاله فقط قول یکی از علمای بنام احناف یعنی قول مولانا انور شاه کشمیری رح را جهت نمونه آورده و حقیقت پنهان کاریه این متخصصان را که در فضای مجازی با آب وتاب رد و بدل می‌ کردند بحول و قوه الهی آورده وآنرا برای خوانندگان گرامی تبیین خواهیم کرد.

این افشاگری توسط گروههای علمی و تحقیقی صراط مستقیم و راه حقیقت  2 صورت گرفته و منتظر دفاع و جواب از طرف این حقه بازان و لصوص مذهبی کما کان هستیم.

 

قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشمیری را درخصوص تراویح متسلفین و متزورین  و متخصصین فن  قیچی  و تلبیس،در عصر تكنولوژی و مدرن و رنسانس دست به قیچی اقوال و تحقیقات علما زده و میزنند که ما در این مقاله فقط قول یکی از علمای بنام احناف یعنی قول مولانا انور شاه کشمیری رح را جهت نمونه آورده و حقیقت پنهان کاریه این متخصصان را که در فضای مجازی با آب وتاب رد و بدل می‌ کردند بحول و قوه الهی آورده وآنرا برای خوانندگان گرامی تبیین خواهیم کرد.

این افشاگری توسط گروههای علمی و تحقیقی صراط مستقیم و راه حقیقت  2 صورت گرفته و منتظر دفاع و جواب از طرف این حقه بازان و لصوص مذهبی کما کان هستیم.

تحریف وقیچی متن علامه انورشاه توسط متسلفین

علامه انورشاه‌کشمیری رحمه‌الله گوید: «و لا مناص من تسلیم أن تراویحه علیه السلام کانت ثمانیة رکعات ولم یثبت فی روایة من الروایات أنه علیه السلام صلی التراویح والتهجد علیحدة فی رمضان»:

(عرف الشذی مع الترمذی مطبوعه فاروقی کتب خانه بیرون بوهر گیت ملتان و الفضل مارکیت اردوبازار لاهورص/281 ). و جلوتر می نویسد: از پیامبر به صحّت ثابت است که هشت رکعت خوانده است، اما روایت بیست رکعت از پیامبر سندش ضعیف است و بر ضعفش اتفاق نظر دارند.

(عرف الشذی علی جامع الترمذی.) باز انورشاه در فیض الباری شرح البخاری می نویسد: وانگهی به صورت مرفوع از پیامبر ثابت نشده است که بیشتر از سیزده رکعت خوانده باشد مگر از طریق روایت ضعیف(.ونیز مولانا انور شاه کشمیری در فیض الباری شرح بخاری 420/1 می نویسد: تراویح و تهجد از نظر من یک نماز است.

گروه اهل حدیث(دراپلکیشن واتس آپ)

اما پاسخ ومتن کامل  و حقیقت قضیه

 

توجه: عبارتی كه بعد از علامت قیچیآوردهشدهاندتوسط متسلفین قیچی شده وفقط وسط عبارت راتاجایکه به نفع شان بود اورده اند. وقبل وبعدآن راحذف کرده اند  .(.من غشنافلیس مناحدیث)

اما این عبارت که الان می خوانید قبل از عبارتی بود که آنرا ذکر کردند  اماحذف شده بود ماآن رابرای خوانندگان محترم ذکرمیکنیم.  تاچهره واقعی اینهابرای همگان روشن  گردد.

 خلاصه قول انور شاه كشمیری درباره تراویح)) قال الشاه فیعرف الشذی :  أی التراویح، لم یقل أحد من الأئمة الأربعة بأقل من عشرین ركعة فی التراویح، وإلیه جمهور الصحابة رضوان الله عنهم، وقال مالك بن أنس: بستة وثلاثین ركعة فإن تعامل أهل المدینة أنهم كانوا یركعون أربع ركعات انفراداً فی الترویحة، وأما أهل مكة فكانوا یطوفون بالبیت فی الترویحات، ثم إن حدیث: «یصلی أربعاً فلا تسأل عن حسنهن وطولهن» فیه تصریح أنه حال رمضان، فإن السائل سأل عن حال رمضان وغیره كما عندالترمذی ومسلم ص (254 ،) ولا مناص من تسلیم أن تراویحه كانت ثمانیة ركعات ولم یثبت فی روایة من الروایات أنه صلى التراویح والتهجد على حدة فی رمضان بل طول التراویح،وبین التراویح والتهجد فی عهده لم یكن فرق فی الركعات بل فی الوقت والصفة أی التراویح تكون بالجماعة فی المسجد بخلاف التهجد، وإن الشروع فی التراویح یكون فی أول اللیل وفی التهجد فی آخر اللیل نعم ثبت عن بعض التابعین الجمع بین التراویح والتهجد فی رمضان، ثم مأخوذ الأئمة الأربعة من عشرین ركعة هو عمل الفاروق الأعظم، وأما النبی - صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ - فصح عنه ثمان ركعات، وأما عشرون ركعة فهو عنه بسند ضعیف وعلى ضعفه اتفاق، وأما فعل الفاروق فقد تلقاه الأمة بالقبول واستقر أمر التراویح فی السنة الثانیة فی عهد عمر كما فی تاریخ الخلفاء وتاریخ ابن أثیر وطبقات ابن سعد، وفی طبقات ابن سعد زیادة أنه كتب عمر فی بلاد الإسلام: أن یصلوا التراویح، وقال ابن همام: إن ثمانیة ركعات سنة مؤكدة وثنتی عشر ركعة مستحبة، وما قال بهذا أحد، أقول: إن سنة الخلفاء الراشدین أیضاً تكون سنة الشریعة لما فی الأصول أن السنة سنة الخلفاء وسنته، وقد صح فی الحدیث: «علیكم بسنتی وسنة الخلفاء الراشدین المهدیین» فیكون فعل الفاروق الأعظم أیضاً سنة،عرف الشذی شرح ترمذی ج2ص 209

خلاصه ترجمه تجزیه و تحلیل مولانا انور شاه كشمیری رح درباره تراویح.

در تراویح هیچ یك از ائمه اربعه  قایل به كمتر از بیست ركعت نیست و قول جمهور صحابه نیز همین (بیست) است.و می نویسد:كه تروایح پیامبر ص هشت ركعت بود و در هیچ روایتی  ثابت نیست كه پیامبر ص تراویح و تهجد را جدا جدا خوانده باشند .زیرا در تراویح و تهجد در عهد پیامبر ص فرقی در ركعات وجود نداشت بلكه  در تراویح و تهجد در وقت و صفت فرق وجود دارد زیرا تراویح با جماعت خوانده  می‌شود  اما بخلاف تهجد كه تنها و انفرادی خوانده می‌شودو شروع تراویح در اول شب است و شروع تهجد در آخر شب ، بله از تابعین در رمضان جمع بین تراویح و تهجد ثابت است (كه عمل تابعی هیج، حتی عمل صحابه نزد غیرمقلدین حجت نیست) و در ادامه می‌نویسد: ثم مأخوذ الأئمة الأربعة من عشرین ركعة هو عمل الفاروق الأعظم، سپس مأخوذ  و دلیل ائمه اربعه که قایل بر بیست ركعت تراویح هستند عمل فاروق  اعظم رض  استو از پیامبر ص حدیثی صحیح كه دال بر بیست ركعت تراویح باشد نیست بلكه روایت بیست از پیامبر ص بالاتفاق ضعیف است ( و این چیزی هست كه همه قبول داریم(

و نیز در ادامه می نویسد:عمل حضرت عمر رض را امت قبول كرده و  پذیرفته  و تلقی بالقبول  كرده است، و امر بر بیست ركعت  در سنه دوم خلافت  فاروقی استقرار یافت، همانطوریكه در تاریخ الخلفاء و ابن اثیر و طبقات ابن سعد آمده است  و در طبقات ابن سعد بیشتر آمده؛ نه اینكه اهل  مكه و مدینه بر بیست ركعت تراویح عمل می‌كردند بلكه فاروق اعظم برای تمام حكام و امراء  شهرهای اسلام بخشنامه فرستاد كه تراویح (بیست ركعت) بخوانندو در آخر جواب ابن همام رح را نیز می‌دهد كه ابن همام نوشته : هشت ركعت تراویح سنت موكده و باقی ركعات مستحب هستند و در جواب این  قول ابن همام رح می‌نویسد: كه  این گفته را هیچ كسی تا حالا نگفته

))وما قال بهذا احد)) أقول: إن سنة الخلفاء الراشدین أیضاً تكون سنة الشریعة لما فی الأصول أن السنة سنة الخلفاء وسنته، وقد صح فی الحدیث:

**علیكم بسنتی وسنة الخلفاء الراشدین المهدیین» فیكون فعل الفاروق الأعظم أیضاً سنة

و شاه صاحب می‌نویسد: كه سنت خلفاء راشدین نیز بنابر اصولی كه هست در  شریعت سنت است ودلیل بر این قول حدیث صحیح علیكم بسنتی و سنه خلفاء.. است.لذا فعل فاروق  اعظم كه همان اجماع بر بیست ركعت تراویح می‌باشد سنت  است.و قول مولانا انور شاه كشمیری را در فیض الباری آورده و قیچی كرده بودند كه ما لب لباب و چكیده آن را می‌آوریم: وأمَّا من اكتفى بالركعات الثمانیة، وشذَّ عن السواد الأعظم، وجعل یَرْمِیهم بالبدعة، فَلْیَرَ عاقبته، والله تعالى أعلم.

الكتاب : فیض الباری شرح البخاری، المؤلف :  امام العصر محمد أنور شاه بن معظم شاه الكشمیری الهندی «المتوفى : 1353هـ ج 4 ص 335» چاپ مكتبه مشكاه الاسلامیه))و اما كسیكه بر هشت ركعت تراویح اكتفاء بكند و از سواد اعظم امت كه بیست ركعت می‌خوانند خارج شود و آنان را متهم به بدعت بكند عاقبتش را خواهد دید.گویا هشت ركعتی ها را تهدید می‌كند و آنها را را بنابر خروج از سواد اعظم از عذاب می‌ترساند

 


برچسب ها : افشای قیچی کاری غیرمقلدین قول امام انورشاه کشمیری رح ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی