close
تبلیغات در اینترنت
ای لامذهبان افراطی وتندرو مسایل زیر را ازقرآن واحادیث صحیح ،صریح وغیرمعارض پاسخ دهیدبخش دهم

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 52,662
اطلاعات
امروز : یکشنبه 29 مهر 1397
آي پي شما : 54.224.89.34
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

ای لامذهبان افراطی وتندرو مسایل زیر را ازقرآن واحادیث صحیح ،صریح وغیرمعارض پاسخ دهیدبخش دهم

نمایش ادامه مطلب
ای لامذهبان افراطی وتندرو مسایل زیر را ازقرآن واحادیث صحیح ،صریح وغیرمعارض پاسخ دهید
91
حکم هرمسئله شرعي را همراه تعریف فرض ، واجب، سنت، مباح، مکروه وحرام .ازحدیث صحیح صریح وغیرمعارض بیان دارید؟
92
صحیح وضعیف بودن احادیث ، نیزثقه وضعیف بودن راویان را ازآنحضرت صلی الله علیه وسلم إثبات کنید؟
93
مدار حالات راویان حدیث برکتابهای جرح وتعدیل مانند:تقریب التهذیب ، تهذیب التهذیب،
خلاصة التهذيب ، تدكرة الحفاظ،ميزان اﻹعتدال وبقيه کتب اسماء الرجال می باشد. وتمامی کتب مذکوربی سنداند، چون پس ازقرنهشتم به رشته تحریردرآمدندچگونه انسانی که درقرن هشتم یانهم زندگی می کند.انسانهای صده اول ودوم را جرح وتعدیل نموده ثقه یا ضعیف می گوید ودروسط 700یا 800سال هیچ سندی نیست ؟
94
شما می گوئيدبین روایات تعارض نیست .
1)
درصحیح مسلم ج1ص197حدیث مرفوع ازابوهریره روایت است  .اگرزن ازجلو نمازگزارردشود نمازاو می شکند.
2 )
درابوداودوابن ماجه "باب مایقطع الصلوه " حدیث مرفوع است .اگرزن بالغ ازروبروی نمازگزارعبورکندنمازمب شکند.

91 حکم هرمسئله شرعي را همراه تعریف فرض ، واجب، سنت، مباح، مکروه وحرام .ازحدیث صحیح صریح وغیرمعارض بیان دارید؟
92
صحیح وضعیف بودن احادیث ، نیزثقه وضعیف بودن راویان را ازآنحضرت صلی الله علیه وسلم إثبات کنید؟
93
مدار حالات راویان حدیث برکتابهای جرح وتعدیل مانند:تقریب التهذیب ، تهذیب التهذیب،
خلاصة التهذيب ، تدكرة الحفاظ،ميزان اﻹعتدال وبقيه کتب اسماء الرجال می باشد. وتمامی کتب مذکوربی سنداند، چون پس ازقرنهشتم به رشته تحریردرآمدندچگونه انسانی که درقرن هشتم یانهم زندگی می کند.انسانهای صده اول ودوم را جرح وتعدیل نموده ثقه یا ضعیف می گوید ودروسط 700یا 800سال هیچ سندی نیست ؟
94
شما می گوئيدبین روایات تعارض نیست .
1)
درصحیح مسلم ج1ص197حدیث مرفوع ازابوهریره روایت است  .اگرزن ازجلو نمازگزارردشود نمازاو می شکند.
2 )
درابوداودوابن ماجه "باب مایقطع الصلوه " حدیث مرفوع است .اگرزن بالغ ازروبروی نمازگزارعبورکندنمازمب شکند.
3 )
نیزدرمسند احمدحدیث مرفوع ازعایشه روایت است درصورتی که زن جلو نمازگزار بیاید نمازمی شکندمجمع الزوائدج1ص56برخلاف روايات بالادرصحیح بخاری ج1ص 56 وصحیح مسلم ج1ص 197 آمده است که پیامبرصلی الله علیه وسلم نماز می خواند وبانو عایشه رض جلو آنحضرت صلی الله علیه وسلم استراحت می کرد.نیزدربخاری ج 1ص74 وصحیح مسلم ج1ص198آمده است که حضرت بی بی میمونه درحالت قاعدگی جلو نمازپیامبربه استراحت می پرداخت .لطفا ازکتب مقلدین پاسخ ندهیدوازآنها تقلید نکنید؟
95 منکرین حدیث پرسش های زیادی را درخصوص تعارض روایات مطرح می کنند وشما غیرمقلدین براین باور،هستید که بین احادیث تعارض نیست .
بنابراین تعارض احادیث زیررا رفع نمائيد درضمن ازعقل وقیاس نباشد وهمچنین قول هیچ امتی راهم نیاورید .پیامبرص فرمود:هنگام قضای حاجت نه رو به قبله بشینید ونه پشت به قبله کنید.
امادراحادیث دیگرازابن عمروغیره روایت است که خود آنحضرت صروبه قبله نموده برای قضای حاجت می نشستند.چرا قول پیامبرباعملش فرق دارد؟
96
آنحضرت ص دستوردادندجهت استنجاء ازسه سنگ کمتربرندارید. حال آنکه خودش با یک سنگ استنجاء نموده اند.قول باعمل فرق کرد؟
97
پیامبرص مردم را ازاستفاده آب باقیمانده غسل زن منع می کرد ولی خودش ازآب باقیمانده همسرانش غسل می کردند.بازهم گفتاربا کردارمتفاوت شد؟
98
آنحضرت ص نمازبعداز عصر راممنوع اعلام کرد .اماخودش پس ازنمازعصرنماز می خواندند.
بازقول وعمل متفاوت شد؟
99
پیامبرص دستور داده بودند که نمازصبح را درروشنی بخوانید(أسفروا بالفجرفإنه أعظم لﻷجر) اماخودش درتاریکی می خواند؟
100
پیامبرص نمازگزاران را ازنگاه کردن درحالت نماز منع می کردند لیکن خودش برعکس سرنمازبه گوشه چشم ، سمت راست وچپ نگاه می کرد؟قول وعمل متفاوت است.


برچسب ها : ای لامذهبان افراطی وتندرو مسایل زیر را ازقرآن واحادیث صحیح ،صریح وغیرمعارض پاسخ دهیدبخش دهم ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی