close
تبلیغات در اینترنت
ای لامذهبان افراطی وتندرو مسائل ذيل را طبق قرآن واحادیث صحیح، صریح وغیرمعارض پاسخ دهید بخش هفتم

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 52,264
اطلاعات
امروز : چهارشنبه 24 مرداد 1397
آي پي شما : 54.225.55.174
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

ای لامذهبان افراطی وتندرو مسائل ذيل را طبق قرآن واحادیث صحیح، صریح وغیرمعارض پاسخ دهید بخش هفتم

نمایش ادامه مطلب

ای لامذهبان افراطی وتندرو مسائل ذيل را طبق قرآن واحادیث صحیح، صریح وغیرمعارض پاسخ دهید
غیرمقلدان مدام جهت تشویش اذهان عمومی این پرسش را مطرح می کنند .چرا سه امام دیگراز رأى امام ابوحنیفه برگشتنه و او را تخطئه نمودند .؟
پاسخ : اختلاف نظردرمسائل اجتهادی به معنای تخطئه يکدیگر نیست .چون خود شریعت این مجال را برای مجتهدین عنایت کرده است .

-1به دلیل اختلاف نظرصحابه درجریان خواندن نمازعصرهنگامی که پیامبرصلی الله علیه وسلم آنها را به طرف قبیله بنی قریظه گسیل داشت.
-2
نیزپیامبرص فرمود: اگرحاکم وقاضی درست اجتهاد کرد مستحق دو پاداش است واگراجتهادش نادرست بود سزاواریک اجر است.
پاسخ سوم الزامی

غیرمقلدان مدام جهت تشویش اذهان عمومی این پرسش را مطرح می کنند .چرا سه امام دیگراز رأى امام ابوحنیفه برگشتنه و او را تخطئه نمودند .؟
پاسخ : اختلاف نظردرمسائل اجتهادی به معنای تخطئه يکدیگر نیست .چون خود شریعت این مجال را برای مجتهدین عنایت کرده است .

-1به دلیل اختلاف نظرصحابه درجریان خواندن نمازعصرهنگامی که پیامبرصلی الله علیه وسلم آنها را به طرف قبیله بنی قریظه گسیل داشت.
-2
نیزپیامبرص فرمود: اگرحاکم وقاضی درست اجتهاد کرد مستحق دو پاداش است واگراجتهادش نادرست بود سزاواریک اجر است.
پاسخ سوم الزامی
61
چرا امام مسلم ، ابوداودوابن ماجه درکتاب هایشان به سند امام بخاری ، یک حدیث هم روایت نکرده اند؟ وامام نسائي فقط یک حدیث را به سند امام بخاری روایت نموده است .آیا  عدم روایت این بزرگوان ازسند بخاری نشانگر تخطئه ايشان است ؟
62
به چه علتی امام ترمذی درکتاب گرانسنگ اش مذاهب فقهی تمام فقهاء را نقل می کندلیکن آراء فقهی امام بخاری را بیان نمی کند؟ آیا غیرازاین است که ایشان امام بخاری را فقیه نمی دانست ؟
63
چرا امام ترمذی درکتاب اش اقوال جرح وتعدیل ایمه دیگررا بکثرت ذکر می کند ولی ازامام بخاری را فقط دوسه جا نقل نموده اند؟
64-
چرا علامه ذهبی درمیزان الاعتدال وحافظ ابن حجر در تهذیب التهذیب درمورد بسیاری ازراویان ، درمقابل امام بخاری اقوال ایمه دیگررا ترجیح داده اند؟آیااین نشانگرتخطئه امام بخارى است؟
65
اهلسنت وجماعت اجماع کرده اند که حد نوشیدن شراب 80ضربه شلاق است .
درهدایه کتاب فقهی احناف مذکور است ازنوشیدن یک قطره شراب حد جاری می شود.دربخاری ج2ص1002 چاپ پاکستان ازحضرت سائب بن يزيد وحضرت على روايت است درزمان آن حضرت صلی الله علیه وسلم برای نوشیدن شراب حدی تعیین نبود؟
66
درکتب فقهی احناف ( هدایه ، عالمگیری وغیره)نوشته شده است که شراب هیچ ارزش وقیمتی ندارد .اگرکسی شراب های شخصی را ریخته وتلف کرد براوهیچ ضمان وتاوانی نیست .اشتباه بودن وصحیح بودن مسئله موردنظر را طبق شرائط مطروحه فوق ،إثبات نموده نظريه خود را ازكتب مستند ومعتبرتان بیان دارید؟
67
درصحیح بخاری ج2ص826 لفظ خمرآمده است اگرماهی را درشراب (خمر) انداخته سپس روی آفتاب بگذارندمصرف اینگونه ماهی جایزاست .لطفا حکم این مسئله را وضاحت فرمائيد ؟
68
درصحیح بخاری ج2ص837 ازلفظ خمر(شراب) آمده است که نوشیدن شراب عسل(شهد) درصورتی که نشه نکند اشکال ندارد.درصورت مسئله فوق برامام بخارى وامام مالك چه فتواى می دهید ؟
69
حضرت عمرفاروق  ، ابوعبیده ومعاذ رضی الله عنهم نوشیدن طلاء مثلث وحضرت ابوجحیفه نوشیدن طلاءنصف را جایز قرارمی دادند .بخاری ج2ص 838.
شما که دراینگونه مسائل كتب فقهي احناف رانقد مي كنيدحال بگوئيد حكم شرعی امام بخاري واین چهاربزرگوار چیست ؟
70
شخصى پس ازگرفتن وضو سرش را اصلاح کرد آیا تجدید کند یا دوباره سررامسح کند فرض است یا سنت ؟
ادامه دارد


برچسب ها : ای لامذهبان افراطی وتندرو مسائل ذيل را طبق قرآن واحادیث صحیح، صریح وغیرمعارض پاسخ دهید بخش هفتم ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی