close
تبلیغات در اینترنت
ای لامذهبان افراطی وتندرو مسائل ذيل را از قرآن واحادیث صحیح، صریح وغیرمعارض پاسخ دهید بخش ششم

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 53,240
اطلاعات
امروز : شنبه 05 اسفند 1396
آي پي شما : 54.90.119.59
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

ای لامذهبان افراطی وتندرو مسائل ذيل را از قرآن واحادیث صحیح، صریح وغیرمعارض پاسخ دهید بخش ششم

نمایش ادامه مطلب
ای لامذهبان افراطی وتندرو مسائل ذيل را از قرآن واحادیث صحیح، صریح وغیرمعارض پاسخ دهید
51
اگرمسائل فقه ترک داده شود بخاطر اینکه ظنی الثبوت اند  .ليكن مسائل إجماعي فقه، ظني نيستند زيرا إجماع به حكم حديث معصوم عن الخطاء است .بنابراين حكم ترك مسايل إجماعی چیست ؟
52
ناگفته نماند احادیث متواترخیلی کم هستند واکثراحادیث صحیح، اخبارآحاد می باشند که ظنی الثبوت اند .چرا شما دربخش احادیث آحاد ، ظن را تسلیم می کنید حال آنکه إن الظن لايغني من الحق شيئا.ودربخش فقه ظن را نمي پذیرید.
پاسخ این سئوال برشماقرض است إلى يوم الحساب.؟
53
تعريف جامع ومانع حدو تعزير را مرقوم داريد درضمن برای تعریف این چیزها ازکتب مقلدین استفاده نکنید پاسخ صرفا قرآن وحدیث باشد؟
54
درسنن ترمذی ج1ص 229-وابن ماجه ص 187 ازابن عباس روایت است که آنحضرت ص فرمود:من اتى بهيمة فلاحد عليه.مطلب صحيح اين حديث چیست ؟ آیا ابن عباس ، امام ترمذی ، ابن ماجه قزوینی ومحدثین دیگرکه درمورداین حدیث سکوت کرده اند آیااین عمل نزد آنها حلال است ؟


51
اگرمسائل فقه ترک داده شود بخاطر اینکه ظنی الثبوت اند  .ليكن مسائل إجماعي فقه، ظني نيستند زيرا إجماع به حكم حديث معصوم عن الخطاء است .بنابراين حكم ترك مسايل إجماعی چیست ؟
52
ناگفته نماند احادیث متواترخیلی کم هستند واکثراحادیث صحیح، اخبارآحاد می باشند که ظنی الثبوت اند .چرا شما دربخش احادیث آحاد ، ظن را تسلیم می کنید حال آنکه إن الظن لايغني من الحق شيئا.ودربخش فقه ظن را نمي پذیرید.
پاسخ این سئوال برشماقرض است إلى يوم الحساب.؟
53
تعريف جامع ومانع حدو تعزير را مرقوم داريد درضمن برای تعریف این چیزها ازکتب مقلدین استفاده نکنید پاسخ صرفا قرآن وحدیث باشد؟
54
درسنن ترمذی ج1ص 229-وابن ماجه ص 187 ازابن عباس روایت است که آنحضرت ص فرمود:من اتى بهيمة فلاحد عليه.مطلب صحيح اين حديث چیست ؟ آیا ابن عباس ، امام ترمذی ، ابن ماجه قزوینی ومحدثین دیگرکه درمورداین حدیث سکوت کرده اند آیااین عمل نزد آنها حلال است ؟
سئوال الزامی که غیرمقلدین برمسایل فقهی ایراد می گیرند:آیا برای این محدثین روا بود که چنین حدیثی را درکتب خویش مکتوب دارند.؟
55
درحدیث آمده است ایماإمرأة نكحت نفسها بغيرإذن وليها فنكاحها باطل ......ترمذى وإبن ماجه ص 136.حال اگرزنی بدون اجازه ولی نکاح کرد وبااو همبستری انجام شد ، براین دوتا حد رجم واجب است یا 100ضربه شلاق ؟؟
56
آیا خدا ورسول فرموده اند که بخاری ومسلم صحیحین هستند ؟ واگرکسی کسی این دوکتاب را به عنوان صحیحین، قبول نکند منکرخدا ورسولاست ؟
57
قطعا شما متسلفین درپاسخ عظمت بخاری ومسلم می گویید: دلیل صحیحین بودن بخاری ومسلم این است که این دو کتاب را تلقی بالقبول امت حاصل شده است .
درصورتی که فقط اکثرعلماء  این دوکتاب را تلقی بالقبول نموده اند که دو درصد جامعه را تشکیل می دهند آن هم به مشکل.لیکن مذاهب ایمه اربعه را 100% تلقی بالقبول امت حاصل است که ازمیان آنها  98%فقط مذهب امام اعظم را حاصل است
آیا این دلیل حقانیت مذاهب اربعه ومذهب حنفی نیست.؟
58
اهلسنت بر32حدیث متفق علیه، انگشت انتقاد گذاشته اندامعان النظرشرح نخبه ص57ولی برمسایل اجماعی ایمه اربعه هیچ انتقادی نشده است .آیا عظمت اجماع ایمه اربعه برصحیحین ثابت نمی شود.؟
59
بر112صدو دوازده حدیث امام بخاری انتقاد شده است نیز بر130حدیث امام مسلم ،.وامام بخاری از435راوی حدیث اخذ نموده اند که امام مسلم ازآنها حدیث روایت نکرده است.ودرمیان آنها 80راوی متکلم فیه می باشند.امام مسلم از620 راوی حدیث ، جمع آوری نموده اند که امام بخاری ازآنها حدیث ، جمع نکرده است ، ودرمیان این راویان 160راوی متکلم فیه هستند.امعان النظرشرح نخبه ص57.
حال پرسش این است ازیک میلیون ودویست ونود هزار مسایل اجتهادی امام اعظم رحمه الله تعالی ، 5الی 10 تا مسئله تنقید شود، آیا این دلیل عظمت وجلالت شان اما اعظم ابوحنیفه رحمه الله تعالی نیست ؟
60
امام ابوحنیفه ازتابعین بشمارمی رود ودر بشارت والذین اتبعوهم بإحسان رضى الله عنهم ورضو عنه شاما اند ومصداق احادیث خیرالقرون قرنی الخ هستند ،امام بخاری ومسلم ازتبع تابعین می باشند آیا امام بخاری ومسلم افضل اند یا امام ابوحنیفه رحمه الله تعالی ؟؟
ادامه دارد.


برچسب ها : ای لامذهبان افراطی وتندرو مسائل ذيل را از قرآن واحادیث صحیح، صریح وغیرمعارض پاسخ دهید ,

نظرات کاربران


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • تعریف کامل اهل سنت

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • شعر بی وفاعی غیر مقلد

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی