close
تبلیغات در اینترنت
پاسخ به شبهات فقهی

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 52,131
اطلاعات
امروز : دوشنبه 25 تیر 1397
آي پي شما : 54.81.244.248
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

نمایش ادامه مطلب

جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...
بار ديگر لامذهب خباثت باطني اش را بروز داد، اينك به بررسي گفته‌هايش مي‌پردازيم.
قول لامذهب :
ملت آگاه بيدار باشيد کار مقلدين ببينيد با دين اسلام چکار کردند
جواب : اي لامذهب بدبخت ! همين مقلدين كه اسلام را نگاه‌ داري كرده اند به توفيق و منشأ الهي. در حالي كه ريشه‌ي شما به دو قرن هم نمي‌رسد.

قول لامذهب :
فتواها عجيب شيطاني مقلدين احناف
جواب : فتواهاي حنفيه مستند با قرآن و سنت هستند
٬ اگر قرآن و سنت شيطان اند نعوذ بالله!اين را صريحاً اعلام كنيد كه قرآن و سنت شيطان اند و فتواي مطابق با قرآن و سنت شيطاني است.

قول لامذهب :مسايل روزه او و طى امرأه ميتة او صغيرة لاتشتهى او بهيمة او قبل او لمس او استمنى بكفه فانزل قضى فى الصور كلها فقط،   درمختار ج 1، صفحه 150
هدايه ج 1 صفحه 199اگر شخصي با زن مرده يا دختري نابالغ(که به حد جماع نرسيده بود) يا حيوان جماع کرد يا يکي را در آغوش گرفت يا بوسيد يا استمنا نمود و مني خارج شد روزه‌اش شکسته و بر او کفاره لازم مي‌گردد
جواب حنفي :خيانت در ترجمه : عبارتي را كه خود لامذهب آورده است اين است : « قضى فى الصور كلها فقط » ترجمه صحيحش اين است : در تمام اين صورت ها تنها قضائي روزه را به جاي بياورد.
ولي لامذهب چنين ترجمه كرده است : «روزه‌اش شکسته و بر او کفاره لازم مي‌گردد».
اي محرّف اگر مذهب حنفيان آن گونه است كه تو ترجمه كرده‌اي هيچ ايرادي از نظر خود شما نبايد بر حنفيان وارد بشود.

برچسب ها : جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف... , فقه حنفی , دروغ , فقه چیست , فقیه کیست , البانی , پاسخ کوبنده , پاسخ دندان شکن , غیرمقلد , لامذهب , لامذهبان , افراطی , افراط گرائی , راه حقیقت , راه حق , حقیقت , حققیت اسلام ,

تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

نمایش ادامه مطلب
تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست
فرهنگ سلام دادن بايک دست ازبیگانگان واجانب به مسلمين رسيده .و
  اززمان قدرت گرفتن انگليس در هندوستان. دربين مسلمين رواج يافت درآن زمان فرقه هاي گمراه بخاطر چاپلوسي از آنها رنگ مي گرفتند واين فرهنگ غلط مصافه بايک دست را از همان زمان رواج دادند
حال اسلام در اين مورد چه مي فرمايد :
امام بخاري رح درکتاب صحيحش بابي را به نام مصافحه آورده وروايتي از ابن مسعود نقل مي کند که طريقه مصافحه صحابه با رسوالله ص را بيان مي کند "باب المصافحه"

برچسب ها : تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست , سلام دادن , نحوه سلام علیک , مصحافحه , اداب سلام , احکام سلام , دین اسلام , غیرمقلدین , پاسخ کوبنده , راه حق , حقیقت , حقیقت راه , پاسخ دندان شکن ,

اسامی گروهی از صحابه که فتوی می دادند

نمایش ادامه مطلب

اگر چه صحابه کرام رضی الله عنهما با وجود اشتغال به جهاد و اعلای کلمة الله همه در کارهای علمی نیز نقش داشتندو هر شخص هر آنچه حاصل می کردپخش و رسانیدن آن به دیگران نیز کار او بود.اما یک گروه مستقل از صحابه کرام رضی الله عنهما برای فتوی مخصوص بودندکه در زمان حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وسلم نیز کار فتوی را انجام می دادند اسامی آنها از این قرار است:حضرت ابوبکر،حضرت عمر،حضرت عثمان،حضرت علی،حضرت عبدالرحمن بن عوف،حضرت ابی بن کعب،حضرت عبدالله بن مسعود،حضرت معاذ بن جبل،حضرت عمار بن یاسر،حضرت حذیفه،حضرت سلمان فارسی،حضرت زید بن ثابت،حضرت ابوموسی،حضرت ابودرداء(رضی الله عنهما)این دلیل بر کمال علمی این بزرگواران است که در زمان موجود بودن خود آنحضرت صلی الله علیه وسلم از اهل فتوی بشمار می رفتند.


برچسب ها : اسامی گروهی از صحابه که فتوی می دادند ,

درهم شکستن حلقه های ضعیف لامذهبان :-بخش یازدهم ادامه محل بستن دستها}

نمایش ادامه مطلب
درهم شکستن حلقه های ضعیف لامذهبان :-بخش یازدهم : { درمورد محل بستن دستها}
مستدل سوم متسلفین
عن طاؤس قال:کان النبی ص یضع یده الیمنی علی یده الیسری ثم یشد بینهما علی صدره وهو فی الصلوة . (مراسیل ابوداود)
ترجمه :حضرت طاوس تابعی می فرماید:پیامبرص درنماز دست راست خودرابرروی دست چپ می نهاد سپس آنهارا درحالیکه درنماز بود روی سینه می بست.
 بررسی روایت فوق روایت مذکور ضعیف است. زیرادرسندآن یک روای ضعیف هست به اسم سلیمان بن موسی که قبل ازوفات حافظه اش را ازدست دادجایگاه وی نزد ابن حجر :صدوق فقیه، فی حدیثه بعض لین وخولط قبل موته بقلیل .نسائى می گوید :لیس بالقویوقال مرة:  فی حدیثه شیء
ترجمه:ایشان قوی نیستند درروایتش اشکال هست.بخاری می گوید: عنده مناکیر .نزد او احادیث منکر وضعیف هست .بنابراین روایات ایشان صحیح نمی باشند .بحواله آثارالسنن ص108

برچسب ها : درهم شکستن حلقه های ضعیف لامذهبان : بخش یازدهم : { درمورد محل بستن دستها} ,

گسلاندن حلقه های ضعیف غیرمقلدین :بخش دهم :ادامه بستن محل دستها}

نمایش ادامه مطلب

گسلاندن حلقه های ضعیف غیرمقلدین :بخش دهم :ادامه {درمورد بستن محل دستها}

استدال دوم: ¤عن هلب قال:رأیت النبی ص یضع هذه علی صدره.(مسند احمد/ 22017.)
ترجمه :حضرت هلب می فرماید:دیدم آن حضرت ص رامی گذشت این رابر سینه اش. نکته قابل توجه:درجمله آخراین روایت (یضع هذه علی صدره ) سهوواشتباه قلم نویسنده شده است.چون اصل عبارت این است (یضع هذه علی هذه)

یعنی :می گذاشت این دست رابراین دست .زیراهمین حدیث حضرت هلب درترمذی،ابن ماجه،دارقطنی ویک جای دیگر مسند احمد آمده است (یضع هذه علی هذه )اما عبارت (علی صدره) مذکور نیست .درصورتی که درکتاب های کنزالعمال،مجمع الزاو ئد وجمع الجوامع احادیث مسند احمد گردآوری شده اند .درهیچ کتابی از اینها عبارت(علی صدره ) موجود نیست .همچنین درسند این حدیث یک روای هست بنام
   سماک بن حرب که ازنظر تعداد زیادی  ضعیف می باشد .صاحب مشکاه دراکمال می گوید:(هوثقة سآء حفظه )
برچسب ها : گسلاندن حلقه های ضعیف غیرمقلدین :بخش دهم :ادامه {درمورد بستن محل دستها} ,

شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

نمایش ادامه مطلب

شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم :
درخصوص محل بستن دستها.دیدگاه فقهی 4مذهب

نزداحناف :بستن دست ها برای مردان زیرناف سنت است.
( شامی ج1ص391)نزد مالکی ها بستن دست ها درنمازهای نفل روی سینه مستحب ودرفرایض بستن دست
  مکروه است ( بلغة السالك ج1ص118)
نزدشوافع :بستن دست روي سينه وبالاى ناف سنت است .{ المجموع ج3ص310.ازامام احمد راجع به محل بستن دستها سه روايت منقول است 1-زيرناف .2-بالاى ناف.3- بستن دستهاهردوجا (زیرناف بالای ناف ) مجازاست .( المغنی ج1ص 514.امالامذهبان برخلاف 4مذهب اهلسنت دستهایشان را بالای سینه یعنی زیرگلو می بندند.ودراین باره ازاحادیث ذیل استدلال می گیرند.

برچسب ها : شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين : بخش نهم : , بستن دستها ,

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی