close
تبلیغات در اینترنت
پاسخ به شبهات تعویذات

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 52,477
اطلاعات
امروز : سه شنبه 27 شهریور 1397
آي پي شما : 54.80.83.123
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

جواب شبهات در مورد تعویذ بخش سوم:

نمایش ادامه مطلب
جواب شبهات در مورد تعویذ
بخش سوم:
سوال: آنچه از احادیث معلوم
  وثابت است فقط دم کردن است که لفظ رقیه آمده است وتعویذ که نوشته و در گردن وبدن آویزان کنند یا که شسته خورند چه طوری ثابت می کنید؟ این تحریف حدیث است.
جواب: عزیزم! لفظ رقیه که در حدیث امده است مخصوص به دم کردن نیست بلکه رقیه به معنی تعویذ هم می آید. در بخاری شریف در حاشیه می نویسد: رقیه هو به معنی التعویذ.ج2 ص 850 حاشیه4 وج2 ص 854 حاشیه2. و اوجزالمسالک شرح مؤ طا امام مالک وبربقه محمودیه ومصباح اللغات. لهذا معلوم شد در عربی هر کجا که لفظ رقیه آمده است مراد از آن دم وتعویذ نوشتن دادن همه مراد هستند وهر جا که لفظ تعویذ امده است هم دم و نوشتن آن هر دو مرداد می باشد. فرق تمیمه
  جاهلیت وتعویذ اسلامی این است که :آنها تمیمه را علت تامه ی دفع ضرر قرار داده بودند. ومسلمانان تعویذ را علت ناقصه موهومه دفع ضرر قرار می دهند.
برچسب ها : جواب شبهات در مورد تعویذ بخش سوم: ,

جواب شبهات در مورد تعویذ بخش دوم:

نمایش ادامه مطلب

جواب شبهات در مورد تعویذ
بخش دوم:
سوال: در حدیث گفته شده
  تمائم شرک است با وجود این تعویذ دادن اگر شرک نیست پس چیست؟
جواب: در بخش اول معلوم وواضح شد که تمیمه
  تعویذ نیست. علامه قعنبی  امام اللغة می گوید:وبعضهم یتوهم ان المعاذات هی التمائم ولیس کذالک. مغرب ج1 ص 107 تهذیب ج1 ص 260 ترجمه: معلوم است که این سؤال خود مبنی بر وهم وقابل اعتبار نیست.تعویذ را با تمائم ربطی نیست.

سؤال: در تمام کتب لغت تعریف تمیمه را این طور کرده اند که:
هر آن شیء که بر انسان ویا حیوان آویزان کرده شود که هدف آن دفع نظر یا دور کردن مرض باشد برابر است که کاغذ باشد یا خرمهره یا چیزی دیگر آن را تمیمه گویند
برچسب ها : جواب شبهات در مورد تعویذ بخش دوم: ,

جواب شبهات درمورد تعویذ بخش اول

نمایش ادامه مطلب

جواب شبهات درمورد تعویذ
بخش اول:
لفظ تمیمه که در حدیث آمده است چه معنی داردتوضیح دهید.
جواب: در زمان جاهلیت علاوه از دوا و دعاء برای دفع ضرر طریقی دیگر هم مروّج بود که آن را تمیمه میگفتند.وحقیقت آن یک نوع مهره ی خاص بود ک
ہ آن را در گردن آویزان میکردند.وآن را بدین جهت تمیمه میگفتند که او را برای
دفع ضرر علت تامّه قرار می دادند یعنی برسیدن او در نظر آنها تمام شدن مرض حتمی بود .بعدا مجازأ هر عقد را هم تمیمه می گفتند. مثل : خمر که شراب انگوری را حقیقة می گویند اما مجازا هر شیء مستور کننده ی عقل را هم خمر میگویند.

ماده ی تمیمه از تمم هست.گویند تم علی امرهیعنی او کار خود را به انجام رسانید.تم علی صومه ; روزه خود را تمام کرد.گویند: الجهالة المستتیمة یعنی جهالت کامله.


برچسب ها : جواب شبهات درمورد تعویذ بخش اول ,

تعویذات وجنترومنتروجادو گریھای آخوندان سلفیھای قلابی....

نمایش ادامه مطلب

نواب صدیق حسن خان یکی از علمای برجسته غیر مقلدین در کتاب التعویذات خود می نویسد: «زنی که به درد زه مبتلا باشد این آیه (وَأَلْقَتْ مَا فِیهَا وَتَخَلَّتْ وَأَذِنَتْ لِرَبِّهَا وَحُقَّتْ اهیا اشرهیا) را بر کاغذی نوشته و آن را در پارچه ای پاک پیچیده بر ران چپ او ببندد، فرزندش به زودی به دنیا خواهد آمد... علاوه از این تدبیر دیگر این است که کتاب موطا امام مالک را بر زن حامله بکشد باذن الله به زودی خلاصی خواهد یافت. بنده این را تجربه نیز کرده ام (کتاب التعویذات ص 106و107)

همچنین در ص 200 همین کتاب مینویسد: «سوره یوسف را نوشته بر زن حامله ببندد ولی چنان بنویسد که هیچ حرفی از آن محو نشود، إن شاء الله پسربچه ای زیبا، خوشبخت... به دنیا خواهد آمد (کتاب التعویذات ص 94)
برچسب ها : تعویذات وجنترومنتروجادو گریھای آخوندان سلفیھای قلابی.... ,

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی