close
تبلیغات در اینترنت
دفاع از حقانیت نهضت جماعت وتبلیغ

پروفایل مدیریت


سلام علیکم. این سایت در آغاز گروهی در واتساب بود که در جهت رفع شبهات غیرمقلدین فعالیت می کرد. هم اکنون با مشورت مدیران ، وبلاگی برای ، حفظ ونشر مطالب گروه و استفاده عموم ساخته شد. این سایت صرفا برای پاسخ شبهات واهی متسلفین تکفیری ، تک رووخودبرتربین که روزانه مذاهب اسلامی را آماج حملات خویش قرار داده اندساخته شده است و وابسته به هیچ گروه واحزاب سیاسی ومذهبی دیگری نیست وهیچ عنادی با دیگر مذاهب اسلامی ندارد. ان شاالله که مورد پذیرش درگاه الهی واقع گردد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 339
کل نظرات : 37
آمار کاربران
کل کاربران : 54
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 52,490
اطلاعات
امروز : سه شنبه 27 شهریور 1397
آي پي شما : 54.80.83.123
مرورگر شما :

  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
نام کاربری :
رمز عبور :

حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

نمایش ادامه مطلب
حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ
خاطره یک پژوهشگرعرب که شخصا دریک اجتماع جماعت تبلیغ حضورپیدا کرد. شیخ صالح بن علی الشویمان خلاصه مشاهدات خودرا چنین توصیف می کند.
((فمااروعه وماأجمله يعطيك صورة ناطقة عن حياة الصحابة والتابعين واتباعهم رضوان الله عليهم ،جهد وعلم وذكر،كلام جميل ،أفعال جميلة ،حركات اسلامية رائعة ،ووجوه مشرقة بنوراﻹيمان واﻹسلام..وبالجملة تطبيق عملي لكتاب الله وسنة الرسول صلي الله عليه وسلم يالها من حياة طيبة سعيدة .))
  ترجمه: چه تصویرگویا وبسیارزیبایی ازحیات اصحاب وتابعین وتبع تابعین رض ،همه اش جهد وتلاش علم،ذکر،گفتارزیبا،کردارنیکو،
برچسب ها : حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ , نهضت جماعت تبلیغ , تبلیغ دین اسلان , جماعت تبلیغی , شش صفات ,

حقانـــــیت نهضت جماعت تبلیغ قسمت دوم

نمایش ادامه مطلب

حقانـــــیت نهضت جماعت تبلیغ

قسمت دوم:

مطالب زیبا در مورد نهضت دعوت و تبليغ و بیان شخصیت خیرخواه جهانی مولانا الیاس رحمه الله تعالى.

 ویژگی اصلی زندگی مولاناالیاس رح که او را به مقام رفیع خدمت دین اوج داد ، همانا همت بلند وی بود. به همین دلیل او در زمینه خدمت دین و اصلاح خلق به هیچ مرحله ای از مراحل ابتدائى ، قانع و مطمئن نشد؛ وتا زمانی که بسر منزل اصلی نرسید، هرگز از مبارزه دست نکشید و استراحت نکرد.

مولانا رح از خدمات اصلاحاتی جزئى که توسط مکاتب صورت می گیرد کم کم نامطمئن شد.او احساس کرد که اثرات محیط و جهل و تاریکی عمومی بر مکاتب نیز سایه می افکند ، لذا معتقد بودند باید مدتی از وقت گران قیمت خود را علاوه از تدریس در تبلیغ صرف کرد و بدین وسیله ترقی و استقامت حاصل نمود، تا اینکه استعداد عمومی بوجود بیاید و رغبت به سوی اسلام افزایش یابد

 آنگاه اگر الله تعالی بخواهد با کوشش اندک مدارس فراوانی بوجود خواهد آورد.چنانچه دیری نگذشت این فکر مولانا رح چون جهانی بود جهانی شد و در کل جهان عملی شدکعبه هر دم تجلی می فزودآن ازاخلاصات ابراهیم بود


برچسب ها : حقانـــــیت نهضت جماعت تبلیغ قسمت دوم ,

پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

نمایش ادامه مطلب


پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

بخش دوم:

اعتراض اول:  اسلام دارای پنج رکن است، شما تبلیغی‌ها شش صفات را از کجا در دین وارد کردید؟

پاسخ:تشبیه شش صفات با ارکان پنجگانه اسلام درست نیست؛ بلکه این شش صفات بعد از فکر و تأمّل در احکام اسلامی اقتباس شده‌اند که با عمل به آن‌ها؛یعنی کلمه طیبه، نماز، علم و ذکر، اخلاص نیت، اکرام مسلم و دعوت و تبلیغ،عمل بر تمام احکام دین سهل و آسان خواهد شد.......!

اعتراض دوم:چرا شما در تبلیغ ترک شهر و خانه را ضروری می‌دانید در حالی که در خانه و محله‌ی خود نیاز بیشتری به تبلیغ است؟

پاسخ:این یک حقیقتی واضح و آشکار است که محیط تأثیر بسزایی بر انسان دارد.اگر کسی در محیط منزل بیان بلیغ و موثری هم بشنود فقط چند ساعتی تأثیر آن باقی خواهد ماند. دوری از خانه و شهر دارای این حکمت است که شما را برای چند روز یا ماه از محیط خانه جدا می‌کند . مسلسل ومرتب در فضای مسجد و دعوت قرار می‌گیرید که شما تأثیرمثبت آن را خودتان مشاهده خواهید کرد.الحمد لله بسیاری مردم به فضل الله تعالی با این روش اصلاح و تبدیل شده برگشته‌اند و بعد از آن شما خودتان هدایت و تبدیلی بسیاری را در خانه مشاهده کرده‌اید!؟
برچسب ها : پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ ,

سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال
نمایش ادامه مطلب

📢سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم💯

🔰درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال🔰

📱مطلبی که اخیرا غیرمقلدین عنود درفضای مجازی راجع به کتاب فضایل اعمال پخش نموده اند

🔰ومطالبی در رد این کتاب اصلاحی ازطرف شیخ حمود عنود تویجری غیرمقلد خشک مغز کپک زده پخش شده.💯

✅وهمچنین مطالبی دروغین ازطرف وقیچی کار✂حرفه ای 👈شمس الحق افغانی که درکتاب ((جهود علماء الحنفیه فی ابطال عقائد القبوریه )) 😔مطالب علماء دیوبند را به طور ماهرانه وتردستی، ✂ قطع وبرید نموده وبزبان عربی ترجمه نموده ودر اختیار برخی ازملاهای منجمد الفکرقرارداده است 🚫که بدون از تحقیق وبررسی فتوای پلاستیکی ابطال مطالب اصلاحی این کتاب ارزشمند را صادرنموده اند.


خاطره یک پژوهشگرعرب که شخصا دریک اجتماع جماعت تبلیغ حضورپیدا کرد

نمایش ادامه مطلب

 

🔰حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ🔰

📝خاطره یک پژوهشگرعرب که شخصا دریک اجتماع جماعت تبلیغ حضورپیدا کرد.⇩⇩ 

📚شیخ صالح بن علی الشویمان خلاصه مشاهدات خودرا چنین توصیف می کند.

((فمااروعه وماأجمله يعطيك صورة ناطقة عن حياة الصحابة والتابعين واتباعهم رضوان الله عليهم ،

جهد وعلم وذكر،كلام جميل ،أفعال جميلة ،حركات اسلامية رائعة ،ووجوه مشرقة بنوراﻹيمان واﻹسلام..

وبالجملة تطبيق عملي لكتاب الله وسنة الرسول صلي الله عليه وسلم

يالها من حياة طيبة سعيدة .))

  ترجمه:

چه تصویرگویا وبسیارزیبایی ازحیات اصحاب وتابعین وتبع تابعین رض ،همه اش

جهد وتلاش

 علم،ذکر،

گفتارزیبا،

کردارنیکو،


متسلفین اعتراض می کنند احادیثی کہ در فضایل اعمال و صدقات ھستند بدون سند و حوالہ ھست و اعتباری ندارن

نمایش ادامه مطلب
☝📢جواب اعتراضات بر فضایل اعمال.. 4⃣بخش چهارم: ❌ متسلفین اعتراض می کنند احادیثی کہ در فضایل اعمال و صدقات ھستند بدون سند و حوالہ ھست و اعتباری ندارند....؟ ✨✨✨✨ ✅جواب: جواب این سوال را خود شیخ الحدیث در اوایل فضایل قرآن نوشتہ اند 🔰موجود ھست فقط چشم ھای متعصب خود را باز کنند و حقایق را ببینند... 💯👈در اینجا ضروری است بگویم کہ این احادیث بیشتر در کتاب ھای ...🔰 📕مشکوہ، 📕تنقیح الرواة 📕مرقاة، 📕و شرح احیاء العلوم 📕وترغیب منذری رح موجود ھستند و از این کتب گرفتہ شدہ اند

جواب اعتراضات بر کتاب فضایل اعمال بخش ششم

نمایش ادامه مطلب

جواب اعتراضات بر کتاب فضایل اعمال بخش ششم:

متسلفین:در فضایل اعمال و صدقات واقعہ و روایاتی ھست کہ غیر ممکن است و روایت آن باعث شرک و بدعت می شود....

جـــواب: اگر کاری را کہ انسان عامی آن را ناممکن می داند اگر پیغمبری آن را انجام دھد آن معجزہ خواھد بود.

مثلا: حضرت صالح علیہ السلام شتر را از دل کوہ بیرون کشید. حضرت موسی علیہ السلام عصایش تبدیل بہ اژدھا کرد ،ید بیضا و شکافتن دریا برای عبور از آن برای حضرت ابراھیم کہ آتش سوزان تبدیل بہ باغ و گلزار شد. حضرت عیسی علیہ السلام مردہ ھا را زندہ می کردند و بیماران را شفا میدادندپیامبر اکرم صلی اللہ علیہ و سلم معجزہ شق القمر (نصف شدن ماہ) ھمہ ی این ھا معجزات انبیاء بودہ اند. علاوہ بر این صدھا معجزہ پیامبر صلی اللہ علیہ و سلم در کتب حدیث ھم ذکر شدہ اند. و در کتاب ترجمان السنہ مولانا بدر عالم میرٹھی رح و در کتاب معجزات رسول اللہ صلی اللہ علیہ و سلم از مولانا احمد سعید سبحان الھند رح ھم موجود ھستند. اگر ھمچین کاری را انسان ناممکن بداند ولی بہ دست اولیا خدا اتفاق بیفتد آن را کرامت می گویند

مثلا : میوہ ھای بدون فصل برای حضرت مریم علیہ السلام و از درخت خشک میوہ ھای تازہ مھیا شدن و اصحاب کھف کہ ۳۰۹ سال در غار خواب بودند... علاوہ بر این موارد در کتب احادیث و تاریخ صدھا کرامت از اولیاء موجود ھستند کہ ھر کس نمیتواند بہ این مقام ھا برسد. متسلفین اینگونہ واقعیات را ناممکن و رخ دادن آنھا را مسبب شرک و بدعت می نامند. ولی اینھا یا از معجزات ھستند یا کرامات ما بہ متسلفین ھشدار میدھیم زمانی کہ این واقعیات را میخوانید با افکار ذھن مسلمانی بخوانید نہ با افکار و ذھن مسیحی ھا

ر کتب حدیث ھم ذکر شدہ اند.


برچسب ها : جواب اعتراضات بر کتاب فضایل اعمال بخش ششم ,

جواب اوهامات وکج فهمی های غیرمقلدان؛ می گویند مولانا الیاس ادعای نبوت کرده

نمایش ادامه مطلب

جواب اوهامات وکج فهمی های غیرمقلدان...

غیرمقلد:

مختصری ازخرافات موجود درکتابها ومشایخ جماعت تبلیغ

 محمد الياس میگوید : رسول الله صلي الله علیه و سلم در مدینه منوره و در وقت بیداری به ملاقات من آمد و به من سفارش نمود که کار جماعت تبلیغ را شروع کنم.درنتیجه محمدالیاس ادعای نبوت کرده است.

جـــواب:

  اے کج فهمان بیشتر ازین برطبل رسوایی خود نکوبیدکه الله تعالی ذلیلتان میکند...این نتیجه ی فاصله ی زیاد شما با قرآن وسنت وسلف صالح امت است که فقط مدعی پیروی از ایشان هستید


جواب اعتراضات بر فضایل اعمال؛ بخش اول

نمایش ادامه مطلب

جواب اعتراضات بر فضایل اعمال

بخش اول: جناب متسلفین گمراہ اعتراض دارند زمانی کہ حضرت شیخ الحدیث مولانا محمد زکریا کاندھلوی رحمہ اللہ کتاب فضایل اعمال را نوشت کہ متخصصین و دکترھا او را از نظر روحی و روانی بیمار تشخیص دادہ بودند.در سال صفر ۱۳۷۵ھجری بہ خاطر یک مریضی  چند مدتی از کار و زندگی خانہ نشین شدم و من فکر کردم کہ بہ جای این روزھا حداقل کار پر برکتی و مشغول باشم(فضایل اعمال ص۸حکایت صحابہ رض)

جواب:

جناب متسلفین برای اینکہ مردم را فریب دھند ازدروغ ،تحریف و فریبکاری برای مشوش کردن اذھان عمومی بہ کار میگیرند تا عوام را نسبت بہ علما و کتاب فضایل اعمال بدبین کنند و این عبارت را بہ ھمہ کتاب نسبت می دھند کہ ناکام میشوند.چون این کتاب در یک بخش و آن ھم فقط از حکایت صحابہ نیست و در یک زمان نوشتہ نشدہ است


برچسب ها : جواب اعتراضات بر فضایل اعمال بخش اول ,

جواب اعتراضات بر کتاب فضایل اعمال؛بخش پنجم

نمایش ادامه مطلب

 

جواب اعتراضات بر کتاب فضایل اعمال...

بخش پنجم:متسلفین بر فضایل اعمال  بر این آیه وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ

اعتراض دارند کہ می گویند در فضایل اعمال تحریف شدہ است؟

جـــواب: ای متسلفین جاھل در این آیہ قول مفسرین رح دو تا ھست کہ ھر دو در جای خود درست ھستند

۱-ما قرآن را برای حفظ آن اسان قرار دادیم.

۲-ما قرآن را برای نصیحت کردن آسان قرار دادیم.

اسامی مفسرین کرام رح کہ ھر دو قول را ذکر کردہ اند:

1-  تفسیر جلالین ...... ص ۴۴۱

2-  تفسیر کشاف...... ج ۴ ص ۴۳۵

3-  تفسیر بن کثیر.... ج ۴ ص ۲۶۴

4-  تفسیر البحر المحیط.... ج ۸ص ۱۷۸

5-  تفسیر روح المعانی....  ج ۷ ص ۸۴

6-  تفسیر مظھری..... ج ۷ ص ۱۳۸

7-  اسامی مفسرین کرام رح کہ یک قول را ذکر کردہ اند

8-  زاد المسیر..... ج ۸ ص ۹۴

9-  تفسیر قرطبی.... ج ۱۷ص ۱۳۴

حضرت شیخ الحدیث رح قول مفسرین زیر را ذکر کردہ اند:

 

1-  حضرت عبداللہ بن عباس رض ،

2-  امام مجاھد رح،

3-  امام ضحاک رح،

4-  امام سدی رح،

5-  امام بن شوذب رح،

6-  امام مطر الوراق رح،

7-  حضرت قتادہ رض ..

8-  تفسیر بن کثیر ج ۴ ص ۲۶۴

و این قول از حضرت سعید بن جریر رض ھم ثابت ھست..زاد المسیر ج ۸ ص ۹۴-۹۵ ،تفسیر قرطبی ج ۱۷ ص ۱۳۴،تفسیر المحیط ج ۸ ص ۱۷۸

اما بہ جناب معترض باید گفتہ شود کہ بہ این تحریف نمی گویند.

ادامه دارد...

گروپ علمی وتحقیقی راه حقیقت2



برچسب ها : جواب اعتراضات بر کتاب فضایل اعمال؛بخش پنجم ,

جواب اعتراضات بر فضایل اعمال..بخش دوم

نمایش ادامه مطلب

 

جواب اعتراضات بر فضایل اعمال..بخش دوم:

اعتراض:متسلفین ادعا می کنند کہ حضرت شیخ الحدیث واقعہ ی حضرت حنظلہ را متناقض و ضد ھم بیان کردہ اند

که در یک روایت ذکر و نام ھمسر و فرزند حضرت حنظله رض است و در روایت دیگر آمدہ کہ تازہ ازدواج کردہ بودند و بدون غسل جنابت شھید شدند...

جواب:متاسفانه  مطالعه غیرمقلدین سطحی ھست و نمیدانند که به  یک اسم چندین نفر وجود دارند ...

 در اصل دوتا حنظلہ رض  ھست،

یکی حنظلہ بن ربیع کہ کاتب وحی ھست

و دیگری حنظلہ بن مالک کہ فرشتگان او را غسل دادند...

 مرقاہ شرح مشکوہ ج ۵ص۶۰لملا علیی قار حنفی، حاشیہ مشکوہ ص۱۹۷ الا اصابہ لابن الحجر العسقلانی ج ۱ص ۳۵۹) چنانچہ در کلام حضرت شیخ الحدیث ھیچگونہ تضاد و تناقضی وجود نداردو این اعتراض جهل وبی سوادی معترض را می رساند.

ادامه دارد...

گروپ علمی وتحقیقی راه حقیقت2


برچسب ها : جواب اعتراضات بر فضایل اعمال..بخش دوم ,

ترتیب کتاب فضایل اعمال

نمایش ادامه مطلب

 

دفاع از نهضت جماعت تبلیغ

برای ترتیب کتاب فضایل اعمال از کتاب های ذیل استفاده شده است...

 

1- تفسیرالقرآن- ابن کثیر

2- الدرالمنثور- جلال الدین سیوطی

3- بیان القرآن- مولانا اشرف علی تهاونی

4- مفردات القرآن راغب اصفهانی ص

5- صحیح بخاری اسمعیل بخاری

6- صحیح مسلم ابوالحسین مسلم بن الحجاج القشیری

7- سنن ترمذی- ابوعیسی محمدبن عیسی ترمذی

8- سنن ابوداؤد-ابوداؤد سلیمان بن اشعث

9- سنن نسایی-احمد بن شیث نسائی

10-                  سنن ابن ماجه-محمد بن یزید الربعی ابن ماجه

11-                  سنن بیهقی ابوبکر احمد بن الحسین بیهقی

 


برچسب ها : ترتیب کتاب فضایل اعمال ,

مطالبى زيبا در مورد نهضت دعوت و تبليغ ؛ قسمت اول

نمایش ادامه مطلب
مولانا الیاس رح فرزند مولانا اسماعیل رح هستند . مولانا الیاس رح در سال 1303ه.ق چشم به جهان گشودند ، در آن زمان ، خاندان ایشان به تقوی و تدین معروف بود. مادر بزرگ مولانا الیاس رح ((بی بی أمة الرحمن)) دختر مولانا ظفر احمد حسین ، زنی بود نیک سیرت. مادر گرامی شان(( بی بی صفیه))حافظهء قرآن مجید بود که بعد از ازدواج در زمان شیر خوارگی فرزندش مولانا یحیی رح حفظ کرده بود ، ضمن انجام کار خانگی ، تلاوت و عبادتش جاری بود مولانا الیاس رح در دامن چنین شیره زنانی تربیت یافت. مولانا الیاس رح در دوران کودکی قرآن مجید را حفظ نمود
برچسب ها : مطالبى زيبا در مورد نهضت دعوت و تبليغ ؛ قسمت اول ,

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات
  • اثبات ترک رفع یدین (بلند نکردن دست ها در نماز)

  • عقیده اهل سنت و جماعت در جواب کسی که می گوید الله کجاست؟

  • توهین امام غیرمقلدین «البانی» به امام اعظم

  • نقد کتاب : صفة صلاة النبی ناصرالدین آلبانی رح در ترازوی عدل وانصاف(1)

  • پنج سوال دندانشکن قایلین'ترک رفع یدین(احناف ومالکیه)؛ از کسانیکه قایل به رفع یدین هستند(غیرمقلدین

  • پنجاه سوال کمرشکن از غیرمقلدین

  • ثبوت صلاةالتسبیح برردجواب غیرمقلدین که صلاةالتسبیح رابدعت می دانند

  • ثبوت توسل شرعی از دیدگاه اهل سنت و الجماعة

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • تاریخچه پیدایش طیف غیر مقلدین(متسلفین)

  • پاسخ به ده اعتراض بر جماعت تبلیغ

  • متسلفین می گویند:تصوف بدعت است

  • دفاع شيخ الاسلام ابن تيميه رح از امام اعظم رح نسبت به اعتراضات متسلفين

  • افشای دروغ های متسلفین در مورد تصوف

  • پاسخ اعتراضات و شبهات نسبت به کتاب فضایل اعمال

  • سوء استفاده غیرمقلدین ازاحساسات دینی مردم؛درمورد جماعت تبلیغ وکتاب فضایل اعمال

  • آیا احناف در عقیده مخالف امام ابوحنیفه هستند و عقیده امام ابومنصور ماتریدی عقیده معتزلی هست؟؟

  • فرق اهل سنت با اهل حدیث

  • ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب مقلد مذهب حنابله!!!!

  • می گویند:در کجای قرآن آمده است که تقلید از امام اعظم ﴿رح﴾ واجب است؟

  • قیچی کردن غیرمقلدین قول امام العصر انور شاه كشميري را درخصوص تراويح

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • جایگاه امام اعظم (رح)درعلم حدیث بخش اول

  • تعریف کامل اهل سنت

  • شبهه نوزدهم : اتباع یعنی پیروی از قران و سنت به فهم سلف صالح امت نه تقلید کورکورانه و‌جاهل

  • شكستن حلقه هاى ضعيف غيرمقلدين :-بخش نهم محل بستن دستها در نماز

  • بعضی از عقاید و انحرافات فکری غیر مقلدین

  • ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ و وسلفی ها ﺑﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻛﻒ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﻨﺪ ﺩ

  • تجسیم (ﻗﺎﺋﻠﯿﻦ ﺑﻪ ﺟﺴﻢ ﺑﻮدن ﺧﺪا)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • چندسؤال کمر شکن از برادران غیر مقلد؛اهل حدیث ویا به اصطلاح سلفی

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • فاش کردن آخرین مکر وحیله غیرمقلدین(متسلفین) ؛ بهترین قول ازمذاهب اربعه را انتخاب میکنیم

  • کرامات اولیاء (صحابه وتابعین وصالحین)ازدیدگاه علامه ابن تیمیه رح

  • جــــواب شـــبــــهـه نعم البدعه هذه در مورد قول عمر رض درمورد تراویح

  • دلایلِ فرق در میان نماز مرد و زن؛ قسمت اول

  • سلسله جواب شبهات متسلفین...(بخش اول)

  • افشای پشت پرده سلفیت(بخش اول)

  • غیرمقلدین و هشت رکعتی ها جواب علمی و تحقیقی دهید

  • سلفیت وپیدایش آن:دکتر «محمد سعید رمضان البوطی»

  • امام احمد بن حنبل (ره) منکران تقلید را فاسق و انکار کننده های علم و سنت پیامبر (ص) میداند

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • اثبات توسل بالذات قسمت اول

  • تعداد رکعات تراویح(قسمت اول)

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • دانلود کتاب : بازگشت وتوبه یک غرمقلد به سواد اعظم

  • تقلید درپرتوقرآن وحدیث وگفتارسلف : قسمت اول

  • تراویح و سلفی ها؛ ده چلینج برای اثبات عمل آنها :قسمت اول

  • فتنه ی لامذهبیت و انکار فقه اسلامی

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • آدرس جدید راه حقیقیت

  • اطلاعیه از طرف گروه علمی وتحقیقی راه حقیقت2 به همه اهل سنت

  • مــــــــــوضوع: قراءةخلف الامام قسمت هشتم

  • پاسخ به رئيسي مجسم و مشبِّه كه قائل به مكان براي الله سبحانه و تعالي است. (قسمت اول)

  • توضیح مطلب(ٳذا صَحَّ الحَدیثُ فَهومَذهبی)

  • گفتمان دلچسب وجالب مولانا محمد امین صفدر اوکاروی رح

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت سوم

  • پاسخ دندانشکن به یک لامذهب سطحی نگر

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم بخش اول

  • هجمه وتعدّی آلبانی به کتاب صحیح مسلم قسمت دوم

  • اثبات توسل و تبرک از آثارپیامبر ازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دوازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبر ازدایره قرآن، سنت وسلف صالح امت.بخش یازدهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت بخش نهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت وسلف صالح امت بخش دهم

  • اثبات توسل وتبرک به آثارپیامبرازدایره قرآن،سنت و سلف صالح امت قسمت هشتم

  • مــــــــــوضوع:اشاره انگشت در نمازبخش سوم

  • آلبانی درآیینه ی اختلاف

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت :قسمت ششم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام :قسمت: ششم

  • برآیندفتنه ی لامذهبیت .قسمت هفتم

  • رفع یدین در نماز منسوخ است.

  • اضطراب وضعف روایات رفع یدین

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده .بخش سی وپنجم

  • مـــــوضوع : حرکت دادن انگشت سبابه در نمازقسمت دوم

  • پاسخی به شعربی وزن وقافیه مصعب لامذهب سیلی خور

  • یک پرسش دوگزینه ای ازغیرمقلدین نوپا

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت پنجم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وششم .

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وهفتم .

  • جوابیه دروغ های متسلفین نسبت به فقه احناف...

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده:بخش سی وچهارم.

  • نقد مقاله ی جاهلانه متسلف درموردترک تقلید

  • مــــــــــوضوع :اشاره انگشت در نماز: بخش اول

  • پیشگفتار: بحث قرائت خلف الامام قسمت دوم:

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وپنجم

  • مـــــوضوع :قرائت خلف الامام ❋قسمت:‌ چهارم

  • سطحيت نه سلفيت

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وچهارم.

  • رونمایی از پلتیک وحقه بازی متسلفین که می خواهندازطریق واژه "سلفی" مردم خام را تحت تأثیرقراردهند.

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت پنجم .

  • تحقیقی درمورد غیر مقلدین

  • پاسخ دندانشکن به متسلف دهن لق ابله وخائن .درمورد احناف و جماعت تبلیغ

  • مسائل نمازدرپرتو قرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست وسوم

  • برآیند فتنه ی لامذهبیت :قسمت چهارم.

  • حقانیت نهضت دعوت وتبلیغ

  • تحقيقی مختصردرمورد سلام با يک دست

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه :قسمت بیست ودوم

  • پاسخ کوبنده برهرزه گوینده بخش سی ودوم

  • برآیندتحریک لامذهبیت.قسمت دوم

  • مسائل نمازدرپرتوقرآن وسنت وآثارصحابه قسمت بیست ویکم .

  • کد های اختصاصی